Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Da har jeg Vært hos gyn og han fant ett stort fint egg som kommer til å slippe alt fra 1-3 dager, sa han 😊 hadde også muligens ett egg til, men han mente det kunne Være et egg som var blitt til en van cyste siden den var så stor (23mm). Vanlig egg blir ikke større enn 20 mm vanligvis - denne cysten kunne også forlate smertene jeg hadde i natt så derfor mente han det mest sannsynlig var ett egg og en cyste. Men en liten sjanse selvfølgelig for at det kunne Være to egg og ingen cyster. .. Cyster var forrige helt vanlig å få innimellom, sa han, og ikke noe farlig. Han ba oss ha sex hver 2.-3. dag fremover nå men jeg tror vi går for hver dag frem til et par dager over positiv El test 😊

Så spennende ! Masse lykke til - kjekt å få oppdateringer!

Jeg skal til gynokolog 10:20 i morgen tidlig, så det skal bli veldig spennende 😃

Håper det klaffer for oss begge to, med pergoen til god hjelp denne pp 😃

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos gynokolog, og der så hun et stort fint egg på 17-18mm. Hun antok det stemte at jeg fikk eggløsning mellom dag 15-17 (som mine beregninger). Dette er siste pergokur, og neste er kikhullsoperasjon i slutten av oktober, dersom det ikke klaffer denne gang. :-)

Håper viiiirkelig det klaffer - for jeg har ikke lyst å operere, hehe.....

Så bra at du fikk et fint egg du også 😊😊 Men hva er galt med deg, om jeg kan spørre, siden du må operere hvis ikke det klaffer nå ? Har dere prøvd lenge?

Jeg har PCO, og har ikke hatt eggløsning av meg selv. Fikk min aller første positive eggløsningstest i juli, så på dag 17 i august (i syklusen). Vi startet å prøve i august 2014, så det virker så kroppen begynner stabilisere seg selv etter et år :)

Jeg skal operere pga for mange cyster på ettstokkene....

Annonse

Ok skjønner 😊😊 Godt du kan få hjelp til å få vekk cystene da , hvis ikke det skylle klaffe denne måneden , men krysser alt jeg har for deg 😊 Har du barn fra Før eller er dette første?

Takk for det! Nei, ingen barn fra før - så ønsket for vårt første barn et veeeldig stort :)

Dette er bare andre måned vi prøver, men kjenner allerede at jeg er for utålmodig for dette her :P Ikke i forhold til det å prøve å få barn i seg selv, jeg er inneforstått at dette kan ta tid og det er greit. Jeg har mer problemer med den ventingen innimellom. Vente på at mensen blir ferdig, vente på når man tror eggløsning er, vente på mensen igjen. Hvis det gir mening :P

Jeg er ganske sikker på at eggløsning har passert nå og vi har hatt sex ca. hver dag så burde være innafor. Så da starter neste venting hehe

Hvordan er dere når det gjelder EL smerter? Jeg får alltid litt murringer dagene før, og dagen jeg har EL er det nesten som jeg får smerter i det egget slippes. Rart det der, men slik som i dag tidlig fikk jeg smerter i kanskje 5 minutter og det var det  :tongue:

Vi la inn aksjer i går, så krysser fingrene for at vi traff bra! :D 

Annonse

Har du fått positiv eggløsning test nå Curios94 ? 😊 Min er fortsatt positiv idag, men den er alltid positiv i 2 dager så det var forventet 😊 Jeg har hatt vanvittige El smerter denne gangen og har det fortsatt... mistenker at det er pergoen spm forsterker det 😊

Har du fått positiv eggløsning test nå Curios94 ? 😊 Min er fortsatt positiv idag, men den er alltid positiv i 2 dager så det var forventet 😊 Jeg har hatt vanvittige El smerter denne gangen og har det fortsatt... mistenker at det er pergoen spm forsterker det 😊

Nei, ikke enda! Er bare på dag 13, (fikk positiv på dag 17 sist)! Men fikk vanvittig mye eggløsningsslim idag, som jeg ikke fikk så mye av sist gang - så det lover forhåpentligvis godt :D

Så gøy! Masse lykke til :D

Hei! Jeg hopper inn her. Har hatt så korte sykluser de siste mnd, 21 dager. Er 2.pp vår nå...Så får vi se om EL kommer ila helgen som forventet, eller om den blir utsatt :-)

Lykketil alle damer, håper det klaffer for ALLE :-D

28. _Harefrøken, MammaTilNicklas
29.
30. siot, Morroklump1
1.
2.
3.
4. OPG

Melder meg inn her. Vi prøver på 3. mann, noe som har vist seg å bli lettere sagt enn gjort. Begynte å prøve for 1 år siden, og det har så langt endt i 2 SA. Etter den siste, som var en senabort (var nesten 16 uker på vei) i mai er syklusen plutselig på ca 24 dager mot 28-29 dager tidligere. Så jeg tror jeg har IKM rundt 3 oktober.

28. _Harefrøken, MammaTilNicklas

29.

30. siot, Morroklump1

1.

2.

3. Lykke - mamma til 2

4. OPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...