Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jepp skal fortelle, det må du også 😊 Fikk du noen bivirkninger av pergoen? Jeg fikk ingenting 😊 Spent på om jeg kommer til å kjenne eggløsningen denne gangen, jeg har lest så mange plasser at når man tar pergo så kjenner man det gjerne veldig godt 😊 Har aldri kjent noe før uten pergo...

Da har vi lagt litt aksjer. Har ingen peiling på el pga MA. Men kjente litt murringer igår. Så da ble det litt sengevals. Hi hi. Og DET var lenge siden sist. Pga blødninger har vi ikke tatt sjangsen da jeg var gravid.

Har fortsatt liten strek på hcg strimmel. Men tipper det så lavt at el faktisk kommer eller var igår. Umulig å si da el tester også slår ut på hcg. Så ingen vits å sjekke med de. Eneste som kan gi en indikasjon er temp. Den stiger til 36,7-36,9 etter el. Ligger på 36,3 vanligvis. Lå stabilt på 37-37,2 som gravid.

Jepp skal fortelle, det må du også 😊 Fikk du noen bivirkninger av pergoen? Jeg fikk ingenting 😊 Spent på om jeg kommer til å kjenne eggløsningen denne gangen, jeg har lest så mange plasser at når man tar pergo så kjenner man det gjerne veldig godt 😊 Har aldri kjent noe før uten pergo...

Det skal jeg gjøre!!

Nei, ingen bivirkninger her heller- men håper på at jeg kjenner eggløsningen godt:-D

Annonse

Hei!

Da kan jeg også melde meg inn her :)

Vi er i pp4, og hadde SA uke 7 for en uke siden ca.

SA var komplett og sluttet å blø ganske fort, så vi hopper rett i det.

Håper vi bare kan gli rett inn i en ny graviditet :) Det er da lov å håpe!

Masse lykke til! Krysser fingrene for oss alle😃

Ut fra syklus og murringer i magen skal el komme imorgen ca. Så nå blir første del med aksjer lagt inn i kveld Noen andre damer med el i sikte?

Jeg hadde el i går så i helga la vi inn en god del aksjer... så tvi tvi :)

Jeg hadde El murringer i hele går og sinnssyke El smerter i natt så jeg regner med El kommer i løpet a mv 2-3 dager 😊 Begynte "plikt sexen" igår kveld 😂

Dette er første runde med pergo så jeg skal til gyn kl 15 idag for å sjekke at det ikke er altfor mange egg... Vi kommer nok til å kjøre på uansett om gyn gir oss "forbud" 😛 Blir veldig spennende 😄

Tok en El test nå og den var neeeeesten positiv, altså test streken var veldig sterk, nesten like sterk som kontroll streken, så jeg regner med at i kveld eller imorgen vil den være 100% positiv 😄 Gyn burde se noen fine modne egg idag på ultralyden vil jeg tro 😄

Tok en El test nå og den var neeeeesten positiv, altså test streken var veldig sterk, nesten like sterk som kontroll streken, så jeg regner med at i kveld eller imorgen vil den være 100% positiv 😄 Gyn burde se noen fine modne egg idag på ultralyden vil jeg tro 😄

Så spennende!! Lykke til :-D

Vi kommer nok også til å gi blande F dersom vi får forbud, hehe.. Men nå vet jeg ikke helt hvordan det ser ut da. Skal ta denne syklusens første el-test i kveld! Gleder meg til sjekk i morgen :-)

Må bare spørre: tar en alltid ul for å se etter modne egg dersom en får pergo? Skal til privat gynekolog 23. September og tenker å spørre etter pergo pga defekt lutealfase. Men prøver så klart denne pp likevel :-) sålangt ingen el i sikte her

De fleste Gjør det, men vet om gynekologer som ikke Gjør det og det syns min gyn er helt galskap fordi man kan få opptil 20 egg og risikere å få flerlinger. Men vet ikke hvor stor sjanse det er da.. men jeg er glad jeg blir sjekka 😊

Da har jeg Vært hos gyn og han fant ett stort fint egg som kommer til å slippe alt fra 1-3 dager, sa han 😊 hadde også muligens ett egg til, men han mente det kunne Være et egg som var blitt til en van cyste siden den var så stor (23mm). Vanlig egg blir ikke større enn 20 mm vanligvis - denne cysten kunne også forlate smertene jeg hadde i natt så derfor mente han det mest sannsynlig var ett egg og en cyste. Men en liten sjanse selvfølgelig for at det kunne Være to egg og ingen cyster. .. Cyster var forrige helt vanlig å få innimellom, sa han, og ikke noe farlig. Han ba oss ha sex hver 2.-3. dag fremover nå men jeg tror vi går for hver dag frem til et par dager over positiv El test 😊

Ok. Da setter jeg meg opp her. Ikm 2 oktober.

Onsdag ble det oppdaget at babyen min i magen ikke hadde hjertelyd. 9+5. Fosteret var litt over 7uker.

Og siden jeg har vert gravid 5 ganger siste året ble det bestemmt at fosteret skulle fjernes kirurgisk og sendes inn til biopsi.

Vet jo veldig lite om hvordan kroppen oppfører seg etter noe sånnt. Men ble operert fredag og idag, søndag er smertene milde og blør ikke. Kun litt brune prikker på papiret når jeg tørker meg.

Vi har ikke tatt skrekken og satser høyt!! Her skal det fylles på med mannejus så snart det lar seg gjøre.

Har en sønn på 2,5år som ønsker seg søsken.

Uff, så trist hannepålandet, har tenkt på deg da du også var plaget med kvalme her. Og nå skjønner jeg jo hvorfor det har vært stille. Lykke til med neste PP.

Ok. Da setter jeg meg opp her. Ikm 2 oktober.

Onsdag ble det oppdaget at babyen min i magen ikke hadde hjertelyd. 9+5. Fosteret var litt over 7uker.

Og siden jeg har vert gravid 5 ganger siste året ble det bestemmt at fosteret skulle fjernes kirurgisk og sendes inn til biopsi.

Vet jo veldig lite om hvordan kroppen oppfører seg etter noe sånnt. Men ble operert fredag og idag, søndag er smertene milde og blør ikke. Kun litt brune prikker på papiret når jeg tørker meg.

Vi har ikke tatt skrekken og satser høyt!! Her skal det fylles på med mannejus så snart det lar seg gjøre.

Har en sønn på 2,5år som ønsker seg søsken.

Uff, så trist hannepålandet, har tenkt på deg da du også var plaget med kvalme her. Og nå skjønner jeg jo hvorfor det har vært stille. Lykke til med neste PP.

Takk. Det er utrolig kjipt å gå gjennom. Men skuffelsen blir total når en vet en må gjennom nye uker med ulevelig kvalme. Men jeg gjør det gjerne!! Vil ha den ungen. Ferdig arbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...