Gå til innhold

Dette gjør jeg aldri igjenn!!

Anbefalte innlegg

Haaater å gå gravid. Og ja, jeg har slitt i halvannet år for å bli det. Så jeg er selvsagt føkkings takknemlig. Bare så dere ikke tviler på det.

Denne gangen ble som med forrige. En sjarmerende småkvalme som etterhvert utviklet seg til monsterkvalme med sprutspy.

Har du noensinne hatt gangsperr i tunga fordi du konstant spyr? Tatt med hodeputa inn på badet for å sove litt mellom øktene?

Ikke gidd nevne afiføkkingspran. Funker ikke. Og jeg skal heller spy ut alle innvoller (kjennest sånn ut) enn å døtte i meg en masse skitmedisiner for at JEG skal føle meg bittelitt bedre...

Og vi vet jo alle at dette går over. Men til dess kommer jeg til å vere pisse sur og myggla som pokker.

Forrige gang fikk jeg bekkenløsning når kvalmen gikk over. Måtte ha hjelp inn og ut av senga/bil på med sokker og sko. Men det var deilig sammenlignet med monsterkvalmen. Toppa skiten med svangerskapsforgiftning siste to mnd. Blir jo bare litt krydder i hverdagen sammenlignet med kvalme.

Så alle dem som gløder, strutter, oser lykke. Enjoy!!

Jeg vil bare ha ut ungekreket så livet kan fortsette.

Dagens oppgulp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144233317-dette-gj%C3%B8r-jeg-aldri-igjenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haaater å gå gravid. Og ja, jeg har slitt i halvannet år for å bli det. Så jeg er selvsagt føkkings takknemlig. Bare så dere ikke tviler på det.

Denne gangen ble som med forrige. En sjarmerende småkvalme som etterhvert utviklet seg til monsterkvalme med sprutspy.

Har du noensinne hatt gangsperr i tunga fordi du konstant spyr? Tatt med hodeputa inn på badet for å sove litt mellom øktene?

Ikke gidd nevne afiføkkingspran. Funker ikke. Og jeg skal heller spy ut alle innvoller (kjennest sånn ut) enn å døtte i meg en masse skitmedisiner for at JEG skal føle meg bittelitt bedre...

Og vi vet jo alle at dette går over. Men til dess kommer jeg til å vere pisse sur og myggla som pokker.

Forrige gang fikk jeg bekkenløsning når kvalmen gikk over. Måtte ha hjelp inn og ut av senga/bil på med sokker og sko. Men det var deilig sammenlignet med monsterkvalmen. Toppa skiten med svangerskapsforgiftning siste to mnd. Blir jo bare litt krydder i hverdagen sammenlignet med kvalme.

Så alle dem som gløder, strutter, oser lykke. Enjoy!!

Jeg vil bare ha ut ungekreket så livet kan fortsette.

Dagens oppgulp.

Hannepålandet! Jeg liker den humoristiske måten du skriver på men unner ingen å være så dårlig riktig god bedring til deg!!!! Hilsen Gina

Jeg har 4 aborter og 2 barn. Da det gikk bra var jeg ufyselig kvalm, irritert og kastet opp! Da jeg aborte kjente jeg ingen følelse av svangerskap.

Selv om jeg syntes det var fælt grusomt å gå kvalm, savnet jeg kvalmen da jeg skjønte det gikk galt. Kvalmen for meg var et tegn på at det gikk fint. Ingen kvalme var tegnet på abort! (For min del) og ja, alle gangene har jeg hatt rett!

Prøv å tenk positivt og kvalmen er et godt tegn på at du får en fantastisk frisk unge!!

Anonymous poster hash: 4eeb4...bff

Annonse

Skjønner deg godt, Hannepålandet!!!!

Jeg venter nå nr 3 og er i dag 7+0...det er helt jævlig! Var dårlig med nr 1 også, og verre med nr 2 med blødninger som gjorde meg urolig i tillegg! Men denne gangen kommer ikke kvalmen bare innimellom, nei, den kommer kastet på både ute i friluft, i fjøset og i bursdag!! For ikke snakke om på jobb...frisøryrket kombinert med gravid kvalme er no dritt!!!!

Så lykke til Hannepålandet, skjønner at du gleder deg til å eie kroppen din igjen!

Det gjør jeg å!!! Blæææ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...