Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Fått innkalling til Haukeland sykehus, aldri vært der eller i Bergen. Hvordan komme seg fra flyplassen til sykehuset? Flybussen går vel ikke forbi sykehuset? Ta buss til sentrum og taxi derfra? Tar det lang tid? Lang tid fra flyplassen til sentrum med flybussen? Anonymous poster hash: 06ffc...821
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Ta flybussen til Danmarksplass og taxi derfra (3-4 min i taxi) Anonymous poster hash: 4f75d...d1c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 https://reiseplanlegger.skyss.no/scripts/TravelMagic/TravelMagicWE.dll/svar?&context=wap.xhtml〈=no&&from=Bergen%20lufthavn%20Flesland%20(Bergen)&to=Haukeland%20sjukehus%20N%20(Bergen)&date=28.08.2015&time=9:41 Med ett bussbytte kommer du deg lett til Haukeland 😊 Anonymous poster hash: 396e4...21b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Vet ikke hva som skjedde der. Men skriv Bergen lufthavn i fra feltet og Haukeland sjukehus n i til feltet, så dår du opp alt 😊 Anonymous poster hash: 396e4...21b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Takk takk Anonymous poster hash: 06ffc...821
bIomstre Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Hvis du går inn på flybussen.no og velger Bergen, så er Haukeland sjukehus hotell et alternativ til rute! Så sjekk om den fremdeles går den datoen du skal dit Hotellet ligger ikke på sjukehuset, men det er max 10 min å gå. Er det drittvær finnes det tom en tunell mellom hotellet og sjukehuset (spør i resepsjonen). Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Takk. Må se an dagsformen om jeg kan gå såpass, er jo en grunn til at jeg skal dit. Det er i vinter (lang ventetid) så kan ikke forvente fint vær. Men 10 min er ikke så ille egentlig Vet heller ikke hvilket fly jeg skal ta og hvor god tid jeg har, fikk innkallelsen i dag. Anonymous poster hash: 06ffc...821
FML Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Det er to flybuss-selskap på flesland med avganger hver halvtime, (altså fire ganger pr time) den en går direkte til haukeland, den Andre går til sentrum. Fra fiskertorget på sørsiden er det et busstopp hvor begge rutene går til haukeland Husk å ta vare på kvitteringene, du får Sekt billigste reisemåte av pasientreiser (buss) -ikke taxi med mindre det er spesielle grunner til at du trenger det (da må du ha legerklæring)
bIomstre Skrevet 28. august 2015 #9 Skrevet 28. august 2015 Det er to flybuss-selskap på flesland med avganger hver halvtime, (altså fire ganger pr time) den en går direkte til haukeland, den Andre går til sentrum. Fra fiskertorget på sørsiden er det et busstopp hvor begge rutene går til haukeland Husk å ta vare på kvitteringene, du får Sekt billigste reisemåte av pasientreiser (buss) -ikke taxi med mindre det er spesielle grunner til at du trenger det (da må du ha legerklæring) To selskap? Det er vel samme selskap med 2 ruter, altså flybussen.no? Og den stopper ikke ved hovedinngangen på sjukehuset, men på sjukehushotellet som ligger bittelitt lenger bort i gata. Eller har du link til enda en? Reiser ofte dit selv nemlig, så nyttig å holde seg oppdatert på alternativene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå