Gå til innhold

Hvordan ser dere for dere en Severin?

Anbefalte innlegg

Tenker om dagen på navnet Severin. Det er min manns oldefars navn. Jeg liker det mer og mer. Kan se for meg en liten Severin som løper omkring, da med et dobbeltnavn. Mens andre ganger ser jeg for meg gammel mann som har jobbet i skogen f.eks med tømmer hele sitt lov med en slitt gammel topplue på hodet. Koselig kar. Hva tenker om navnet? Og har dere forslag til hva som kunne passet med Severin? Severin kunne godt vært mellomnavnet. Takk på forhånd! :-)

Anonymous poster hash: 5861d...095

Fortsetter under...

Annonse

Severin er flott, slett ikke noe gubbenavn. Enkelte vil nok tenke på severin suveren fra fjellvettreglene, men vil ikke tro det er noe stort problem.

Ser for meg en sjarmerende morsom liten fyr.

Anonymous poster hash: ad6dd...371

Severin er et utrolig flott navn! Ser ikke på det som et gammelmannsnavn. Synes det står finest alene,men om du vil ha et dobbeltnavn, så synes jeg Severingburde være navnet som brukes til daglig.

Severin Teodor

Severin Emelius

Severin Bastian

Severin Selmer

Severin Julius

Severin Leopold

Severin Leonard

Severin Vilhelm

Annonse

Kjempefint navn! Vet om en Ola Severin :) 

Severin Elias

Severin Mathias

Severin Olai

Severin Johan/Johannes

Severin Nikolai

Isak Severin

Oskar Severin

Jakob Severin

Eirik Severin

Henrik Severin

Lukas Severin

Håkon Severin

Ulrik Severin

• 2 uker senere...

Ser for en skjønn gutt min lillesøster gikk i klassen med, han hadde litt annen dialekt så skilte seg litt ut. Han fikk høre "severin suveren" en del. Men han var bare så "kul" at han dreit i det (beklaget språket) han var sånn som alle likte, flere av jentene var sammen med han (barneskolen)

Han er nok litt sånn Pikenes Jens enda😘

Kjempeflott navn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...