Gå til innhold

Salt snacks. Hva er minst verst å spise på lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Litt lei av nøtter. Potetgull utgår. Står igjen med nachos, popcorn og ostepop av det som frister. Hva er minst verst sånn karbomessig? Vet at ingenting er helt bra 😞

Og sånn grønnsakschips. Er det forresten godt?

Anonymous poster hash: dcf26...cd8

Fortsetter under...

Litt lei av nøtter. Potetgull utgår. Står igjen med nachos, popcorn og ostepop av det som frister. Hva er minst verst sånn karbomessig? Vet at ingenting er helt bra

Og sånn grønnsakschips. Er det forresten godt? Anonymous poster hash: dcf26...cd8

Popcorn er vel det med minst karber, uten at jeg har Googlet. Men ingen av de overnevnte er ok om du spiser lavkarbo.

Spis baconcrisp, det har null karber.

Anonymous poster hash: 17a53...c9e

Annonse

Skjerp dere. Popcorn er jo selveste definisjonen på karbohydrater. Det er mais, for pokker.

Nå spør HI om hva som er minst verst av popcorn, nachos og ostepopp.

Ostepopp og popcorn er ganske likt. Nachos er nesten dobbelt så mye karber pr 100g.

Anonymous poster hash: 17a53...c9e

Annonse

Minst verst mår man kjører lavkarbo? Alle nevnte er drepen når man bedriver lavkarbo. Et par nøtter kan gå. Utenom dette baconsvor eller bacongull, for pokker.

Glad i uttrykket "for pokker" du?;) ingenting er drepen så lenge man skeier ut en sjelden gang, uansett diett eller livsstil.

Litt lei av nøtter. Potetgull utgår. Står igjen med nachos, popcorn og ostepop av det som frister. Hva er minst verst sånn karbomessig? Vet at ingenting er helt bra 😞

Og sånn grønnsakschips. Er det forresten godt?

Du spiser jo ikke lavkarbo. Ostepop og popcorn .....

Anonymous poster hash: 75ede...a0a

Saltstenger mener jeg skal inneholde lite karbohydrater.

Anonymous poster hash: 32558...b6f

Hvis dere blir slankere av "lavkarbodiett" med popcorn, ostepop og saltstenger så si ifra! Da skal jeg hive meg på også.

😂

Lavkarbo - lav GI, er det det samme for deg, HI? I så fall ville jeg spist grønnsaker og dip... Baconsvor har kanskje lav GI, men det har mye annet dritt med seg...

Anonymous poster hash: d14d9...952

Frityrstekt fett!?😳 En bit er halve kalorikvota pr døgn!

Anonymous poster hash: c693e...054

Fordelen med lavkarbo er at du ikkje treng å bekymre deg for noko kalorikvote.

Hi: eg et baconcrisp når eg er på lavkarbo. Men husk å lese på pakken. Nokre er laga av kveitemjøl og tilsett baconsmak. Då kan ein byrja å bekymre seg for kaloriar igjen....

Saltstenger mener jeg skal inneholde lite karbohydrater.

Anonymous poster hash: 32558...b6f

Hvis dere blir slankere av "lavkarbodiett" med popcorn, ostepop og saltstenger så si ifra! Da skal jeg hive meg på også.

😂

Nå var det snakk om å spise dette en sjelden gang da. Sier du det samme om en på lavkalori som spiser chips på lørdagskvelden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...