Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgon har det godt 1 uke siden kraftig mens som jeg aldri har hatt før. Tenkte og teste siden jeg har kjendt 2 ganger vondt i korsryggen. Ingen andre tegn. Er det noen som har hatt EXU og kjenner igjen slike tester ?

http://tinypic.com/view.php?pic=2mo9kzk&s=8#.Vd9YOGYzeJI

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144233222-kan-jeg-ha-exu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en uke siden mens har du vel EL nå omtrent? Det er vel for tidlig med EXU enda.

Jeg hadde positive tester på 10 dpo og dei vart ikkje sterkare og mensen kom. Mensen spotta jeg i 2 dager og så kom det i store mengder klumper og blod i 1 dag. Detta er ikkje likt min mens. Spottar 1 dag og blør ca 1 til 2 dager men ikkje slike klumper og blod ansamling som var no.

Skal ha el rundt tirsdag el tors neste veke.

Korfor svake G tester no ? Da tenker jeg EXU

Annonse

Ut fra datoer skal jeg vere da 5 +1 i dag og da synest jeg at G testen skal være negativ. Den er like sier som 10 dpo.

Spiller ikke noen rolle hva du synes.. Det kan ta flere uker før testen blir negativ etter en SA. Smør dem med tolmodighet

Anonymous poster hash: c6dfa...a20

Ut fra datoer skal jeg vere da 5 +1 i dag og da synest jeg at G testen skal være negativ. Den er like sier som 10 dpo.

Spiller ikke noen rolle hva du synes.. Det kan ta flere uker før testen blir negativ etter en SA. Smør dem med tolmodighet

Anonymous poster hash: c6dfa...a20

Rart ut fra min erfaring har jeg ikkje denne mnd fått knal positiv test og det som er vist på bilde er den sterkaste jeg har fått. Tror nok jeg ikkje har har meir en 15 hcg i kroppen min men at det skal vare så lenge er rart.

Jeg hadde en SA nå i august. (Fikk positiv test den 19 juli). Under ultralyd viste det seg at foster ikke hadde utviklet seg som det skulle og dermed ble det en MA.

Hadde 335 i HCG (ca) dagen etter ultralyden og den steg med ca 20 to dager etterpå. Samme dagen mistet jeg, og selv om fosteret ikke hadde overlevd fra begynnelsen så tok det faktisk OVER en uke før testen min ble negativ etter SA'en. Så det kan ta lang tid, spesielt hvis du er over 5 uker på vei. Anbefaler deg å ta en blodprøve hos lege og en ny om ca 2 dager for å få det bekreftet.

Jeg hadde en SA nå i august. (Fikk positiv test den 19 juli). Under ultralyd viste det seg at foster ikke hadde utviklet seg som det skulle og dermed ble det en MA.

Hadde 335 i HCG (ca) dagen etter ultralyden og den steg med ca 20 to dager etterpå. Samme dagen mistet jeg, og selv om fosteret ikke hadde overlevd fra begynnelsen så tok det faktisk OVER en uke før testen min ble negativ etter SA'en. Så det kan ta lang tid, spesielt hvis du er over 5 uker på vei. Anbefaler deg å ta en blodprøve hos lege og en ny om ca 2 dager for å få det bekreftet.

Jeg fikk mensen som forventa på ikm dagen. Kraftig som jeg ikkje har til vanlig. Men G testene mine var aldri sterkere en som vist på bildet. Men Korfor er testene mine fortsatt like sterke som ikm dagen. Det er 1 uke og 1 dag siden mensen og testene er lik den dagen ikm.

Blir ikkje G testene svakere på mandag så blir det hcg testing på legekontoret.

Annonse

Ved EXU stiger hcg som ved et vanlig svangerskap. Så testene burde bli sterkere. Sist sa hadde jeg positiv test til 8 dpo, dvs 20 dager etter sa. De siste 100 hcg'ene er gjenstridige. Lurt å teste hos legen om du er bekymret, ikke gøy å gå sånn. Det kan og være rester etter sa som gir økt hcg. Mulig du trenger hjelp til å få ut alt om du har hatt en SA.

Ved exu er vel ikke smerter i korsryggen så vanlig. Da får du vondt i egglederen eller eggstokken på den siden graviditeten sitter. For meg minnet det om el-smerter i starten, begynte rundt 5 uker for min del. Tror også du ville hatt sterkere tester, da hcg vil stige ved en exu, bare saktere enn normalt.

Ved EXU stiger hcg som ved et vanlig svangerskap. Så testene burde bli sterkere. Sist sa hadde jeg positiv test til 8 dpo, dvs 20 dager etter sa. De siste 100 hcg'ene er gjenstridige. Lurt å teste hos legen om du er bekymret, ikke gøy å gå sånn. Det kan og være rester etter sa som gir økt hcg. Mulig du trenger hjelp til å få ut alt om du har hatt en SA.

Det stiger som vanlig i begynnelsen, deretter saktere fordi fosteranlegget ikke får plass til å utvikle seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...