Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg er veldig glad i amming, MEN om kvelden spiser barnet ca 1 1/2 - 2 timer. Jeg blir helt utmattet av dette!! Barnet bokstavelig talt "spiser" meg opp. Så spørsmålet mitt. Er dette vanlig? Spise så lenge? Eneste fordelen med dette er at barnet sover fra kl 19:30-05:30 Noe som er veldig godt Anonymous poster hash: 55edc...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Del Skrevet 27. august 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 55edc...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Del Skrevet 27. august 2015 Det gjør min også eller spiser hver halvtime fra 2000-2300... Er bare 7 uker. Hvor gammel er din? Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Del Skrevet 27. august 2015 Det gjør min også eller spiser hver halvtime fra 2000-2300... Er bare 7 uker. Hvor gammel er din? Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Såpass ja! :-) Min er 6 mnd! Tenkte dette bare var når han var liten, men det har ikke blitt bedre selv om han nå spiser litt grøt på kvelden. Kan jeg spørre om du har merket noe på vektnedgangen din? Er du mye sulten? Jeg er nå 3 kg mindre enn startvekt (før graviditeten) og er KJEMPE sulten hele tiden. Kanskje litt tidlig å si for din del siden babyen bare er 7 uker:) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #5 Del Skrevet 28. august 2015 Det gjør min også eller spiser hver halvtime fra 2000-2300... Er bare 7 uker. Hvor gammel er din? Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Såpass ja! :-) Min er 6 mnd! Tenkte dette bare var når han var liten, men det har ikke blitt bedre selv om han nå spiser litt grøt på kvelden. Kan jeg spørre om du har merket noe på vektnedgangen din? Er du mye sulten? Jeg er nå 3 kg mindre enn startvekt (før graviditeten) og er KJEMPE sulten hele tiden. Kanskje litt tidlig å si for din del siden babyen bare er 7 uker:) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Sist ammet jeg så lenge frem til ca 2,5 måneder, merket det godt på vekten ja måtte spise mye for å ha energi nok! Kanksje du bare kan gi han litt ekstra grøt på kvelden eller en flaske med mme? Så slipper du amme 2 timer hver kveld? Det blir slitsomt for deg i lengden. Herlig at han sover så godt da Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #6 Del Skrevet 28. august 2015 Det gjør min også eller spiser hver halvtime fra 2000-2300... Er bare 7 uker. Hvor gammel er din? Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Såpass ja! :-) Min er 6 mnd! Tenkte dette bare var når han var liten, men det har ikke blitt bedre selv om han nå spiser litt grøt på kvelden. Kan jeg spørre om du har merket noe på vektnedgangen din? Er du mye sulten? Jeg er nå 3 kg mindre enn startvekt (før graviditeten) og er KJEMPE sulten hele tiden. Kanskje litt tidlig å si for din del siden babyen bare er 7 uker:) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Sist ammet jeg så lenge frem til ca 2,5 måneder, merket det godt på vekten ja måtte spise mye for å ha energi nok! Kanksje du bare kan gi han litt ekstra grøt på kvelden eller en flaske med mme? Så slipper du amme 2 timer hver kveld? Det blir slitsomt for deg i lengden. Herlig at han sover så godt da Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Han får grøt på kvelden, men spiser ikke så mye! Erstatning har jeg ikke prøvd ;-) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 28. august 2015 #7 Del Skrevet 28. august 2015 Min er bare 5 uker, men han spiser MYE!!! (Gått opp 800 gram på 14 dager ) Jeg prøver å legge han ca. 19-20 på kvelden. I kveld spiste han f.eks fra 20-20.30, så hadde vi en liten pause til 21.30(han sovnet ikke) og så spiste han igjen til ca. 23.00. Da kubbet han for kvelden. Han våkner nok ca 01-02 for mer mat og bleieskift, men siden vi samsover så er det heldigvis bare å koble han til puppen så kan jeg bare sove videre. På natten er det da ca. 02, 05 og 07-08. Så spiser han en del fra 10 til 12-13. Da pleier vi å trille i 3 timers tid og som oftest sover han, men er unntak der også. Så er det på an igjen klokka 17ish og da frem til 19-20 tiden igjen og da capo Nå har det vært ekstremt den siste uken da han har vært ekstremt klengete og mammadalt de luxe! I tillegg hadde han økedøgn forrige uke og utviklingshopp så vil tro det påvirker litt. Håper det roer seg litt ned igjen. De første 3 ukene så spiste han hver 3. time og sov i mellom; Luksus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulusen Skrevet 29. august 2015 #8 Del Skrevet 29. august 2015 Det var lenge å amme! Kan det hende babyen bruker deg som smokk? Jeg ammer på ca 5-10 min før legging, og det er på begge puppene 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #9 Del Skrevet 29. august 2015 Det gjør min også eller spiser hver halvtime fra 2000-2300... Er bare 7 uker. Hvor gammel er din? Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Såpass ja! :-) Min er 6 mnd! Tenkte dette bare var når han var liten, men det har ikke blitt bedre selv om han nå spiser litt grøt på kvelden. Kan jeg spørre om du har merket noe på vektnedgangen din? Er du mye sulten? Jeg er nå 3 kg mindre enn startvekt (før graviditeten) og er KJEMPE sulten hele tiden. Kanskje litt tidlig å si for din del siden babyen bare er 7 uker:) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Sist ammet jeg så lenge frem til ca 2,5 måneder, merket det godt på vekten ja måtte spise mye for å ha energi nok! Kanksje du bare kan gi han litt ekstra grøt på kvelden eller en flaske med mme? Så slipper du amme 2 timer hver kveld? Det blir slitsomt for deg i lengden. Herlig at han sover så godt da Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Han får grøt på kvelden, men spiser ikke så mye! Erstatning har jeg ikke prøvd ;-) Anonymous poster hash: 55edc...a2d Da hadde jeg gitt han en flaske med mme han er jo så stor og kanskje på tide du får litt kvelden tilbake verdt ett forsøk iallefall først amme 20 min, så flaske kanskje? Eventuelt mer mat på dagen? Frukt, grønnsaker, mer grøt Anonymous poster hash: ebee5...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå