Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Har vært der sammen før, men er så lei av å diskutere de samme tingene som vi jo snakker om hjemme også. Hadde vært deilig å bare få litt hjelp til å sortere tankene og til å se hvor mye man bør tåle før man går... Ikke så lett å diskutere dette med venner eller familie heller akkurat... Anonymous poster hash: ea8bd...1c6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Har vært der sammen før, men er så lei av å diskutere de samme tingene som vi jo snakker om hjemme også. Hadde vært deilig å bare få litt hjelp til å sortere tankene og til å se hvor mye man bør tåle før man går... Ikke så lett å diskutere dette med venner eller familie heller akkurat... Anonymous poster hash: ea8bd...1c6 Selvfølgelig😊 Anonymous poster hash: e3b7b...a7b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Har vært der sammen før, men er så lei av å diskutere de samme tingene som vi jo snakker om hjemme også. Hadde vært deilig å bare få litt hjelp til å sortere tankene og til å se hvor mye man bør tåle før man går... Ikke så lett å diskutere dette med venner eller familie heller akkurat... Anonymous poster hash: ea8bd...1c6 Selvfølgelig😊 Anonymous poster hash: e3b7b...a7b Jeg har gjort det. Nyttig! Anonymous poster hash: 45109...ac9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Jeg prøvde å dra til fvk alene for å få hjelp i et vanskelig brudd, men fikk ikke komme. De ønsket at vi begge skulle være der, for å hjelpe oss. De ville ikke hjelpe bare meg, det sa de at de ikke hadde kapasitet til, og at det var ønskelig at begge kom. Dette var svaret til tross for at jeg hadde et helvete med en voldelig, skruppelløs og truende eks. Anonymous poster hash: d49a5...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå