Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Hørte plutselig noen banke-sage-lyder, trodde noen holdt på ute i hagen. Så var det vaskemaskinen min! Den er full av skum, det skummer over via skuffen man heller vaskepulver. Og den lager noen rare dunke-sagelyder. Hva skjer? Har bare to gardiner i maskinen, 30 grader vask, milo vaskepulver. Prøvde å bare tømme den nå, det så ut til å fungere. Kan det "bare" være at jeg ev. kan ha fylt for mye milo i? Trodde ikke jeg tok mer i enn til en vanlig vask, men er litt distre om dagen, så kan ikke garantere det Noen som ev. har opplevd å ha i for mye vaskemiddel og det samme har skjedd? Hjelp - har ingen å spørre! Anonymous poster hash: 64ddd...69d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 *dytt* Anonymous poster hash: 64ddd...69d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Da ringer du reperatør Anonymous poster hash: f21dc...96b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Da ringer du reperatør Anonymous poster hash: f21dc...96b Det har jeg dessverre ikke råd til nå :/ Men om det er noe bør det vel gå på garantien, den er ikke mer enn knapt to år? Anonymous poster hash: 64ddd...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå