Gå til innhold

Jeg liker veldig godt å gå i skjørt og kjoler, men synes det er så vanskelig med sko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesielt flink med klær, det må bare sies. Aller verst synes jeg det er med sko! Særlig om vinteren. 

Jeg er veldig glad i å gå med kjoler og skjørt, men lar det ofte være fordi jeg ikke vet hva jeg skal ha på beina. Er det noen her som er flinke med sånt og kan hjelpe meg med å sette sammen en skogarderobe? 

Jeg er i utgangspunktet ikke glad i høye hæler. Kan godt ha noen få cm hæl, men ikke mer. Får dessuten lett vondt i føttene av det. Om vinteren kan jeg bare glemme det, da har jeg nok med å holde meg oppreist.

Bruker ofte ballerinasko innendørs, men det er jo litt kjedelig. Og hva kan jeg bruke ute, uten å ødelegge føttene eller risikere liv og lemmer på glatta?

Tusen takk til den som gidder!

Anonymous poster hash: af8f7...2a9
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint med snørestøvletter, halvhøye til skjørt om vinteren. Må snøres helt inntil leggen hvis du skjønner. Behøver ikke ha hel;)

Anonymous poster hash: 6f493...bfb

Skrevet

Jeg synes disse er gode til vinterbruk (eller tilsvarende, men disse har utrolig god såle)

http://www.putfeetfirst.com/no/nilsonshoes/Dame/Skoletter_+_boots/Depeche%2C-Rania-Stitching/p/288224

Viktig at de du velger sitter pent over ankelen. 

Bruker tykk svart strømpebukse til. Om sommeren bruker jeg mye ballerinasko og småsko. Til fest enkle pumps, enten lyse (beige) eller mørke. 

Så mitt forslag er ankelstøvletter, mørke og lyse pumps (jeg liker Unisa sine), noen lave pensko (feks herreinspirerte, som disse http://www.putfeetfirst.com/no/nilsonshoes/Dame/Hverdagssko/Tamaris%2C-Acorn-Penny/p/292252),og ballerinasko. Jeg vet om mange som liker nette joggesko (type New Balance sine) til skjørt, jeg har ikke funnet noen jeg liker selv enda :P

Anonymous poster hash: f3783...15c
Skrevet

Å, her var det masse fine tips, takk! Kom gjerne med flere :)

Skrevet

Synes tøffe støvletter er knall tøft! Den stilen skal jeg gå for i høst/vinter.

Anonymous poster hash: 713d4...216
Skrevet

Synes tøffe støvletter er knall tøft! Den stilen skal jeg gå for i høst/vinter.

Anonymous poster hash: 713d4...216

Har du et eksempel på hva slags du mener? 

Selv er jeg nok mest glad i sko og støvler uten for mye "pynt" og særtrekk, slik at de kan brukes til mye forskjellig. Har ikke råd til veldig mange sko, men vil gjerne investere i to-tre gode par.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...