Gå til innhold

Ella Sofie eller Stella Johanne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Blir Ella johanne :) tusen takk til dere som forslo dette

Anonymous poster hash: c08af...2f4

Alle vet at du lyver. Hvorfor gidder du?

Har aldri vært borti et mer pinlig menneske.

Du vet du blir avslørt, så hvorfor gidde?!

Anonymous poster hash: ca0f5...ec6

Ella Johanne synes jeg er Nydelig :) Synes Ella sofie er greit,men Sofie er jo det vanligste mellomnavnet på jenter :). Stella er fint alene, og ikke mellomnavn

Jada bare svar på egne tråder du.

Synd du er så lite smart. Du virker faktisk så uintelligent at jeg knapt kan forestille meg at du fungerer i hverdagen.

Jeg husker da du var gravid og spurte halvveis ut i svangerskapet "Når blir det en gutt eller jente?"

Du var ikke smart nok til å forstå at barnet er gutt eller jente fra første sekund etter befruktning. Og hver dag lager du disse trådene.

PINLIG!

Ella Johanne synes jeg er Nydelig :) Synes Ella sofie er greit,men Sofie er jo det vanligste mellomnavnet på jenter :). Stella er fint alene, og ikke mellomnavn

Jada bare svar på egne tråder du.

Synd du er så lite smart. Du virker faktisk så uintelligent at jeg knapt kan forestille meg at du fungerer i hverdagen.

Jeg husker da du var gravid og spurte halvveis ut i svangerskapet "Når blir det en gutt eller jente?"

Du var ikke smart nok til å forstå at barnet er gutt eller jente fra første sekund etter befruktning. Og hver dag lager du disse trådene.

PINLIG!

Den var litt drøy syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...