Gå til innhold

Er denne testen positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne testen positiv ? I følge min IKM som er om 16 dager burde denne ikke være positiv, men har tullet med å hoppe Over mensen i 2 år med P-piller, å dette er første pp så er egentlig ikke helt sikker på når jeg skal ha IKM .. Men kan denne være positiv ? Eller er den ugyldig ? Noen som har fått lignende test før ?

post-865036-75025_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last opp i tinypic.com og legg ut linken her. Jeg ser ikke bildet :/

Skrevet (endret)

2juyit.jpg

Kan dere se den nå?

Endret av Heraan
Skrevet

Jeg fikk ikke opp linken. Spennende!

Skrevet

2juyit.jpg

Kan dere se den nå?

Den ser svak positiv ut for min del! :)

Skrevet

Ja jeg syns også det! Håper det 😀 men hadde første dag i sist mens 14 august, så er vell litt tidli med positiv test, eller ?

Syklusen min er helt ødelagt etter flere år med p- piller uten opphold ..

Skrevet

Det er vel egentlig tidlig men du får teste igjen i morgen. Jeg hadde siste mens den 7 august og har ikke fått noen positiv test 😮

Skrevet

Her var min i dag! Fikk en lignende forrige uke også, og så ble de blankere igjen. Likevel er mensen 6 dager forsinket, med mindre forsinket el da!

Spennende dette her:))

http://i60.tinypic.com/20kxahc.jpg

Anonymous poster hash: a8cdc...276

Skrevet

Ser svakt positiv ut den der ja :) Sikker på at det var mensen du hadde og ikke festeblødning?

Anonymous poster hash: 53871...27b

Skrevet

Den ser positiv ut for meg! Sånn mine har vært 9-10 dager etter el. Har alle tre gangene jeg har blitt gravid blødd ca en uke før positiv test, som blir sagt over her, har jeg tolka det som en festeblødning. Vel og merke har bare en av graviditetene resultert i baby:-/ men inledningsvis har de vært like.

Skrevet

Tok en ny nå i kveld, den var ganske blenda hvit, då har den forrige testen lurt meg ? Eller kan urinen vær så utvannet nå på kvelden at den kanskje kan vær positiv igjenn med morgen urin i morgen ??

Skrevet

er hele streken farget eller bare halve på toppen?:) Prøv på morgenurin i morgen:)

Anonymous poster hash: a8cdc...276

Skrevet

Også helt hvit i dagmorges.. Trur testen har løyet til meg i går ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...