Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Kan jeg innimellom på kvelden spise skiver med banan og litt kanel på, når jeg Slanker meg? Anonymous poster hash: 48f3b...f1c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor ikke? Blir for hysterisk, spør du meg, når det er gått så langt at man ikke kan spise banan engang! Regner med det ikke er snakk om 10 bananer, men én?? Anonymous poster hash: 2b2d5...05a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Hvorfor ikke? Blir for hysterisk, spør du meg, når det er gått så langt at man ikke kan spise banan engang! Regner med det ikke er snakk om 10 bananer, men én??Anonymous poster hash: 2b2d5...05a Du skjønner at mannen min sier at banan er så mettende og ikke sunt å spise når en slanker seg.. Anonymous poster hash: 48f3b...f1c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Mannen din har ikke peiling Banan inneholder imidlertid mye sukker, så det kan påvirke slankingen din negativt, men det kommer an på hvor mye du spiser ila. dagen og hvilken kur du bruker, samt hvor aktiv du er. En banan vil påvirke blodsukkeret ditt ganske mye med de følgene det har. Et eple med kanel er bedre sånn sett. F.eks. kan du spise et halvt eple med noen mandler til, det er bedre for blodsukkeret ditt. Men mannens argument med at banan er for mettende viser bare at han egentlig ikke har peiling Anonymous poster hash: a5a90...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå