Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #1 Skrevet 27. august 2015 Han er en kjekk og hyggelig mann men når det kommer til sex og tenning syns jeg han er veldig rar. Kjenner jeg mister alt av selvtillit når han sier sånne ting. Jeg har vært gravid med og ammet våre to barn så jeg syns ikke jeg ser noe stygg ut i det hele tatt. Drister meg til å legge ut et bilde.Anonymous poster hash: edf93...d97 Bilde fjernet av opphavsrettslige årsaker. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #2 Skrevet 27. august 2015 Ta deg en tur innom en skikkelig undertøysforetning og få hjelp til å finne riktig str på BH/bikini. Den du har på der er alt for liten og ser lite flaterendes ut på deg. Men, brystene i seg selv ser helt ok ut synest jeg. Selv om du vil oppleve at riktig str på bh/bikini vil gjøre underverker. Anonymous poster hash: 211fd...c42
Mandala Skrevet 27. august 2015 #3 Skrevet 27. august 2015 Det er bare utrolig stygt sagt. Du kan jo ikke akkurat gjøre noe med det. Dessuten er puppene dine fine ;-) du får si at du syns han har fått litt liten penis og større baller de siste årene, så det er litt forstyrrende når dere har sex
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Syns mannen din er rimelig slem. Glad mannen min elsker meg så høyt at han syns jeg er like sexy nå som jeg er uten pupper. (Brystkreft) Nå skal jeg få nye etterhvert. Men det er godt å ha en mann som syns jeg er verdens peneste uansett hvordan jeg ser ut. Har ikke hår heller 🙈 Anonymous poster hash: 53eea...a93
Mandala Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Ta deg en tur innom en skikkelig undertøysforetning og få hjelp til å finne riktig str på BH/bikini. Den du har på der er alt for liten og ser lite flaterendes ut på deg. Men, brystene i seg selv ser helt ok ut synest jeg. Selv om du vil oppleve at riktig str på bh/bikini vil gjøre underverker. Anonymous poster hash: 211fd...c42 Og alltid ha på bh under sex?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Misunner deg puppene dine jeg! Jeg har "ingen". Har tatt mye av etter å ha født og ammet to barn og ser nå i grunn ut som en tenåring pre-puberteten... Mannen min har heldigvis ikke sagt noe negativt om det, og han kunne bare våge seg! Sånne kommenaterer er jo bare for å såre. Hva søren skal man gjøre med det liksom, bortsett fra kirurgi, noe som er rimelig heftig. Mannen din virker fryktelig umoden og korttenkt. Anonymous poster hash: 4c414...005
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #7 Skrevet 27. august 2015 For en latterlig ting å si. Tror han virkelig sexlivet deres blir bedre av å bryte ned selvtilliten din? En ting er å tenke det, men han må jo være komplett nek for å si noe slikt høyt. Anonymous poster hash: f969e...a24
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 For en dust! Du har jo normale pupper! Anonymous poster hash: 5258c...731
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 Skulle gjerne hatt dine pupper! Jeg har skikkelig små bananpatter som ser ut som en hoppbakke. I tillegg er de fulle av strekkmerker og ser delvis ut som ei sol. Heldigvis har aldri de to jeg har vært sammen med snakket negativt om de! Si til mannen din at du ikke tenner på den ekle kalkunhodet hans mellom beina. Anonymous poster hash: 2b3d3...492
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Troll HAHAHAHAH Anonymous poster hash: 68b6f...b77
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #11 Skrevet 27. august 2015 Troll HAHAHAHAH Anonymous poster hash: 68b6f...b77 Bh/bikinien din er altfor liten!!! Anonymous poster hash: 61a7f...967
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #12 Skrevet 27. august 2015 For en drittunge han er. Du har helt normale pupper, ser ikke spesielt hengete ut heller. Anonymous poster hash: 0e043...dd7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #13 Skrevet 27. august 2015 Om dette er fakta og ikke troll...og du er villig til å løfte pipene kirurgisk så begynner han betale! Og beklager han fikse noe med seg selv for din del. Og beklager om shopping budsjett til nytt undertøy, litt spa og noen kjæreste turer. Det er ikke bare dine barn men din kropp som har fått gjennomgå. Han virker noe høy på pæra og ser sikkert ut som Brad Pitt selv.. Men det viktigste er at du føler deg bra! Jeg tok mage og puppene 3 år etter tvillingene. Trodde jeg hadde fått mannen og barna i mitt liv. Her sitter jeg med ny mann og nytt barn på vei etter 7 år. Så håper resultatet ikke er ødelagt etter dette svangerskapet. Men om det er så sparer jeg og fikser - for min skyld!! Jeg hadde store pupper og både løftet og reduserte! Folk fikk jo sjokk... Men hva skal jeg med mer enn en liten håndfull!? Jeg er fornøyd. Er ikke mannen min det??? Ja han vet hvor døra er...jeg lever for meg selv med min kropp! Anonymous poster hash: 8b1e9...cda
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #14 Skrevet 27. august 2015 Hvis det eneste mannen din har tent på ved deg er puppene, da har han et seriøst problem med sin seksualitet. Da får han gå og holde seg til damer med små bryst eller silikon. Jeg hadde sagt at jeg ikke tenner på overfladiske menn som ikke tenner på hele meg, ikke bare puppene mine. En ting er at hva man tenner på er individuelt, så om mannen din alltid har vært en overfladisk puppefiksert mann, så kan han kanskje ikke noe for det. Men da har han nok også et rimelig forkvaklet syn på sex, i hvert fall ikke et syn som er forenelig med det å leve med en kvinne hvis kropp endrer seg gjennom livet. Da er det han som har problemet og han som må jobbe med det. Jeg bruker ikke rope ut om utroskap, men det var det absolutt første som slo meg når jeg leste hovedinnlegget ditt, Hi. Hvis mannen din ikke er stokk dum så tror jeg han skjuler noe, enten at han har gjort noe, eller ønsker å gjøre noe, kanskje ønsker å provosere deg til å starte en krangel. Jeg greier ikke å tro at en mann seriøst kan miste all tenning fordi kona som har født hans to barn har fått litt anderledes bryst! Da mener jeg han nekter å ta opp hva det nå enn er som er hans virkelige problem, han bare lager et nytt problem for å skjule det som egentlig plager ham. Ellers er jeg enig med de som har nevnt det med bh'er. Du har egentlig flotte bryst, men det kommer ikke frem med den (bikini-?)bh'en du har på deg på bildet. Som flere andre sier så er den for liten. Du trenger en bh som er riktig i størrelse både rundt ryggen - den må gi nok støtte, og det gjør de ikke hvis de er for stor i størrelsen der. I tillegg må du ha riktig støtte i koppen, trolig må du opp i en langt større cup enn det du tror. Puppene dine vil også bli finere om du bruker en bøylebh. Når bh'en passer så skal den sitte godt rundt ryggen, den skal holde brystene mer oppe og separere dem. Pass på at fronten på bh'en (området der bøylene nesten møtes mellom cup'ene) sitter helt inntil mellom brystene. Hvis den ikke gjør det så er det ikke riktig modell for deg. Du får en helt annen støtte om du finner en bh som sitter riktig og de vil også se enda flottere ut. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for sexnekt, skaffet meg en ny undertøygarderobe fra en god undertøybutikk som kan å tilpasse bh'er, og så hadde jeg nektet sex inntil mannen forstod at han skyldte deg en unnskyldning og kunne gi deg andre grunner til at han tenner på deg enn bare puppene. Fortell ham at du ikke tenner på overfladiske puppefikserte menn. Men jeg tror mannen din har et eller annet problem som ikke egentlig er puppene dine (du har fremdeles flotte bryst), og det hadde jeg prøvd å finne ut. Om han ikke forstår at en slik kommentar sårer så er han stokk dum, og mener du han ikke er stokk dum, da er det en annen grunn som ligger bak... tror jeg. Anonymous poster hash: c3c4c...85d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #15 Skrevet 27. august 2015 Den bikinien var bare for å vise mest mulig av brystene uten å kle av meg. Jeg hadde større og fastere før men syns jeg har fine nå og. Mannen min er ikke akkurat noe model han heller men jeg er da glad i han og tenner utseendemessig på han selv om han har fått litt mage med årene😊Anonymous poster hash: edf93...d97 Bilde fjernet av opphavsrettslige årsaker. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #16 Skrevet 27. august 2015 De bildene der er verken av deg eller mannen din. Det ser jeg lett. Anonymous poster hash: c2080...871
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #17 Skrevet 27. august 2015 Her er jeg for 3 år siden caAnonymous poster hash: edf93...d97 Bilde fjernet av opphavsrettslige årsaker. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #18 Skrevet 27. august 2015 ....Ai ai ai ai ai boff. Anonymous poster hash: 356e1...e88
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #19 Skrevet 27. august 2015 Bilde er ikke av mannen min men han har tilnærmet lik kropp. Anonymous poster hash: edf93...d97
Himmel og hav Skrevet 27. august 2015 #20 Skrevet 27. august 2015 Flere bilder er fjernet fra tråden. Minner om denne regelen: Du kan ikke poste: Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Se kopinor.no for mer informasjon. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå