Gå til innhold

Reise til London med 1 åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det bør ikke være noe problem i det hele tatt. Flotte parker med massevis av opplevelsesmuligheter og enkel framkommelighet. Dessuten bor det tusenvis av barn der som takler det å være der bra. Engelskmenn er svært hjelpsomme og hyggelige, selv i en storby som London og hadde ikke nølt med å bli med. Har vært der flere ganger med barnevogn og man får hjelp overalt om det skulle være behov.

Mannen skal til London med jobben i høst og jeg og 1 åringen vår tenker at vi blir med i stedet for å kjede oss hjemme 😉

Noen som har vært i London med så små barn? Er det noe vi kan finne på?

Anonymous poster hash: 3050b...ad9

👍👍👍

Var i London når eldste var liten. Husker ikke eksakt alder, men vi hadde sånn gå sele på han, og mannen drev å bar på vogna i rulletrappene på undergrunnen.

Hadde en sånn liten vogn.

Det var helt supert 😀

Han digget det. Gledeshyl når togene suste inn på undergrunnen, alle folkene og bilene, klappet vilt i hendene av begeistring til det aller meste.

Restaurantene og de ulike smakene, vår lille alteter digget storby livet 😎

Anonymous poster hash: 5a3d7...a9c

Vi var da jenta vår var ett og et halvt. Ta det med ro, la turen være på barnets premisser og husk at du trenger bærehjelp med vogn på undergrunnen. Dere får sikkert en fin tur. Det er en stund siden vi dro med så små barn. Men noe av det jeg husker best er en veldig lang og hyggelig lunsj på en pub med mannens grandonkel, leking på hamleys og at vi faktisk hadde et par hyggelige timer på top shop.

Anonymous poster hash: bf46e...320

Annonse

Tusen takk for gode tips :) :)

Vi skal selvfølgelig la turen gå på barnets premisser. Legge inn tid til soving når han pleier å sove og god tid til måltider. Tenker å finne et hotell ved en fin park så det kan være enkelt å gå tur når han skal sove :)

London zoo var et godt tips! Ikke vært der før selv heller så det ka vi gjøre :) Ellers er sikkert Hamleys obligatorisk ja ;) Ellers mye gode tips her som jeg skal huske! Er glad i å reise til London og gleder meg til å ta med barnet vårt og :)

Anonymous poster hash: 3050b...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...