Gå til innhold

Skal lage potetsalat til koldtbord, må lages dagen før..men føler min blir så tørr da..neoen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til hva jeg kan hjøre for å forhindre dette? Skjønner ikke hvorfor den blir sånn..har nok rømme i så det svømmer, men likevel så er det som den tørker på en måte..så den må spises med det samme :-/

Anonymous poster hash: 9dee0...2da

Fortsetter under...

Skrevet

Ville gjort alt klart og hatt i hver sin boks(poteter og rømmesaus hver for seg altså) og blandet sammen så kort tid i forveien som mulig.

Anonymous poster hash: 52fdb...48b
Skrevet

Ville gjort alt klart og hatt i hver sin boks(poteter og rømmesaus hver for seg altså) og blandet sammen så kort tid i forveien som mulig.

Anonymous poster hash: 52fdb...48b

Men potetene blir nå ikke noe gode, blir de det da? Ser for meg sånne ekle dvaske poteter fra middagen dagen før liksom :-P

Skrevet

Bruk safta fra annanasen.eplebiter.saft og litt syltragurk og ikke pisk kremen helt stiv.blir fort tørt

Anonymous poster hash: 0ba9d...720

Skrevet

Bruk safta fra annanasen.eplebiter.saft og litt syltragurk og ikke pisk kremen helt stiv.blir fort tørt

Anonymous poster hash: 0ba9d...720

Piske krem??

Bruker epler i så pleier å ha sitronsaft i og ja :-)

Hi

Annonse

Skrevet

Bruk en blanding av rømme og majones (50/50) som base. Da holder den seg saftig mye lenger.

Anonymous poster hash: beb3a...4e8
Skrevet

Bruk en blanding av rømme og majones (50/50) som base. Da holder den seg saftig mye lenger.

Og der så jeg at Brimi også bruker dette :-)

Skrevet

40% lettmajones 60% lettrømme, litt salt, svart grovkvernet pepper, karripulver, purre ( nederste delen) blandes. kokte (ikke overkokte) poteter må også til. Viktig at de får kjøle seg ned før du skreller dem og kutter hver potet i 6-10 biter. Potetsalaten blir bare bedre etter en att i kjøleskapet og blir ikke tørr. Pass på at du har mer enn nok "sausblanding" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...