Gå til innhold

Rutiner om morgenen, dere som har eldre barn som skal i bhg/skole

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 9 mnd som for tiden våkner i 05-30-06.00 tiden, og da er stupstrøtt igjen når klokken nærmer seg 8.

De andre barna mine begynner på skolen kl 08:30. Jeg syntes morgenene er veldig slitsomme og strever med å få gode rutiner med en veldig sutrete baby, og barn som drøyer med påkledning, mat og det som hører med.

Kan noen fortelle meg hvordan dere gjør det om morgenen? Jeg legger frem klær og smører niste kvelden før. 

Anonymous poster hash: 5b782...8bc

Fortsetter under...

Har en skolegutt, og en 2 mnd gml baby. Pappaen kjører stort sett eldstemann på skolen. Jeg hjelper til med å få i han frokost, mens lillemann enten sover eller sitter i bæresele, og mannen gjør seg selv klar.

Jeg har lært at vi må stå opp tidlig for å rekke alt, minst en time før avreise..

Ingen tv på morgenen, da blir eldstemann veldig seig.. Alt må være gjort som skal gjøres før han kan gjøre morsomme ting- hvis han vet det på forhånd forter han seg for å kunne rekke 15 min med Lego lek før de må dra. Hvis vi har dårlig tid pleier jeg å lage en avtale med han om at vi må hjelpe hverandre sånn at han kommer presis på skolen. Det pleier også å funke.

Jeg har to på skolen og en baby 5 mnd. Pappa tar de to eldste på morgenen. Jeg prøver å få baby til å sove så lenge som mulig, ligger i sengen med puppen ute i 1-1,5 timer... Jeg sover ikke, han sover litt fra of til... Jeg følger den yngste til gågruppe Kl 0800, eldste går selv Kl 0800. Men alt avhenger av at baby sover litt lenger, så skjønner peset! Matpakker, klær, fotballutstyr er alt pakket kvelden før. *orge-orge* 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...