Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lagde en liten oversikt jeg.. kopier og legg dere inn jenter 💜 Krysser fingra for full klaff for oss alle sammen 👍

UKE 39 🍼😆

21.

22.

23.

24.

25. Lammeskanken 3pp,

26.

27. MammaTilNick 2pp,

Så spennende!! Nå er siste dag med mens idag, så er det bare å hive seg til køys :P IKM den 23, skal prøve å få det til, men aldri kopiert og lagt inn selv før :) forresten min 1pp, så kan vel ikke forvente at det klaffer allerede første forsøk, men håpe kan jeg da alltids :D

Annonse

Et lite spørsmål, jeg har lest nå at sjansen for å bli gravid er mye større om kvinnen også får orgasme ved eller etter mannens for å hjelpe sædcellene på veien. Jeg får som regel ikke orgasme under samleiet, vil dette gjøre det vanskeligere for oss da? :/

Sikkert ikke så mye vanskeligere, men da kan du drikke litt solvipect hostesaft hver dag isteden for å få mer "hjelpsomt" slim inni der 😊

Eller du kan gjøre som meg.. kjøpe deg en LeLo klitorisstimulator som du kan bruke. Jeg får heeeeftige orgasmer av den. Jeg får aldri orgasme av helt vanlig penetrering, men etter at jeg kjøpte LeLo har jeg fått sprutorgasmer 😆 mannen min elsker det 😃

Nå har jeg bestilt meg EL tester og HCG tester for å teste tidlig, og skal tempe i tillegg.. Denne gangen hååååper jeg på full klaff 👍

Har litt lyst å kjøpe mikroskop for å se på sædcellene til mannen min, for syns det er rart at det ikke har klaffa for oss allerede.. vi har sex hver dag (for nytelsens skyld) men det kan jo ta tid å bli gravid. Er bare litt redd for at han har dårlige svømmere eller at svømmerne hans ikke vil ha egget mitt.. 😨 hjelpes 😷 hihihi

Dette er første gangen jeg skal bruke EL tester, men har lest at man kan begynne å teste ca 9-10 dager etter første dag av mensen hvis man er usikker på nå man har EL.

Syns jeg begynner å kjenne eggløsnings murringer allerede nå, og jeg er på dag 9 i syklusen min (4 dager etter mens) tok en EL test i sta og det var en svak strek på den.

Tester nå annenhver dag. Testet rett etter mens for å se hvordan testen ville se ut uten EL, helt blank. Idag var testen så og si blank, men det kom en svak, svak strek. Så da bygger det seg opp tenker jeg? Vi har uansett sex hver dag fra i dag slik at vi ikke bommer. 😄 Spennende tider!

Hvordan går d ellers i prøvingen her inne? 😊 Jeg gleder meg til EL er overstått! Burde være her idag/imorgen. Synes det er noe rart å ha sex fordi vi bør ha sex nå, og ikke fordi det arter seg naturlig 😜 Men kan jo ikke sjansen gå oss forbi. Ellers håper jeg at det ikke kommer noen symptomer. Får keg ømme bryst etter EL venter jeg mens... garantert!

Her legges det inn aksjer hver dag.. har eggløsning til fredag tror jeg og kjenner murringer som jeg pleier ved EL. Denne perioden skal jeg teste etter EL også sånn at jeg vet heeelt sikkert når den kommer..

Er såååå kjedelig å vente på EL og det blir enda værre å vente i DPO land.. 😜 hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...