notabella Skrevet 24. august 2015 #1 Del Skrevet 24. august 2015 Hei, jeg har igjennom flere sjekket stoffskifte noen ganger tidligere pga sliten og div, har en mor og flere i familien som har problemer med stoffskifte, men det har ikke slått ut på meg på blodprøver. Min mor ha lavt stoffskifte og målte i 7 år før det faktisk slo ut på blodprøvene. For 1 1/2 - 2 år siden ble halsen min sjekket pga stor skjoldbruskjertel, men fikk beskjed om at det var diffus struma. Var også hos spesialist på sykehuset og de sa der at de ikke var vits å prøve noe medisiner til tross for struma og symptomer pga blodprøvene ikke pekte i retning nok mor høyt eller lavt. Målte igjen i mars/ april og det var forsatt ok verdier.Har iløp av et år nå hatt en SA i august 14, exu januar 15, og nå en MA i begynnelsen av august på tross av hjerte lyd ved ul uke 6+4 ( 12 uker på vei, men fosteret var 5 mm.).Fikk brev av legen om at hun pga aborten synes det er viktig å sjekke stoffskifte igjen, så jeg var og tok blodprøver i dag. Visste ikke at det kan ha en sammenheng, men etter litt tid på google så ser jeg at det kan det. Saen og exu har vell uansett ikke noe med det å gjøre da jeg ved SAen bare var rundt uke 4-5, MAen kan jo også bare være uflaks med at det ikke var friskt. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen andre som har hatt problemer med SA/MA der stoffskifte kan ha vært problemet ? evnt andre innspill Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232631-stoffskifte-sammenheng-med-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 26. august 2015 #2 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg har litt lavt stoffskifte og mistet men vet ikke om det var årsaken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232631-stoffskifte-sammenheng-med-abort/#findComment-147403390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå