Gå til innhold

Hvorfor sliter jeg med å få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestevenninne sa til meg i dag, at hun fatter ikke hvorfor jeg sliter sånn med å få meg kjæreste. Så ramset hun opp alt positivt med meg.

Og jeg skjønner det heller ikke. Synes alle andre får seg kjæreste så lett, men jeg får ikke det.

Jeg er middels pen, er 37 år, men ser yngre ut. Jeg veier 5-10 kg for mye. Men har slank midje, store pupper og stor rompe. Får en del komplimenter for kroppen min. Jeg kler meg normalt pent. Går en del med hverdagskjoler og. Jeg trener regelmessig.

Har 2 barn, de er ganske store nå.

Jeg studerer og jobber litt ved siden av, eier bil og bolig.

Jeg elsker sex, er flink til å lage mat. Er veldig snill, behandler alltid kjærester veldig bra. Jeg har mange interesser, og er med på det meste. Alltid blid og positiv. Har ikke pms, blir nesten aldri sint.

Venner og familie har bare positive ting å si om meg. Mannlige venner og, forstår ikke helt hvorfor jeg sliter.

Jeg dater regelmessig. Men ofte så finner jeg ut etter en stund, at mennene ikke har så bra personlighet, og derfor blir det ikke noe mer. Faller jeg for de, og ser bare positive ting. Så faller ikke de for meg. Jeg har nå prøvd i 3 år. Mest nettdating. Men møtt 2 på byen, som jeg endte opp med å date og.

Andre som og sliter?

Anonymous poster hash: a441a...585
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker du for desperat? For ivrig?

Anonymous poster hash: 46f57...994

Skrevet

Du fokuserer veldig mye på utseendet ditt i det du forteller. Men utseende er ikke så viktig når det gjelder å få seg kjæreste. Greit nok gjør det den umiddelbare tiltrekningen lettere, men mange smellvakre mennesker er single og mange mindre pene har kjærester og har fine forhold.

Kanskje du fokuserer på feil ting med andre ord?

Jeg har vært sammen med mannen min i 10 år og vi er bestevenner i tillegg til at vi er kjærester.

Kjemi er det aller viktigste, mener jeg. Få deg noen mannlige venner, om du er sjenert kan du snakke med noen via nettsider (sukker eller hva de heter), finn noen du har noe til felles med og som har samme humor som deg.

Lykke til

Anonymous poster hash: e9625...649

Skrevet

Hva med humoren din? De aller fleste menn jeg kjenner elsker damer med god humor, gjerne litt sarkastisk.

Anonymous poster hash: 1152e...746

Skrevet

Jeg tror det har med hvilken type mannfolk du faller for. De som du faller for er tydeligvis ikke den typen som vanligvis vil inngå forhold med attraktive, sporty damer på 37 med barn, hus, bil osv. 

Prøv å se etter en annen type menn. Prøv å inngå et forhold med en mann som normalt sett ikke er din type. Utforsk litt istedenfor å bare se etter han som du ser for deg i hodet ditt? Tenk over hva du egentlig ser etter, hva er "krav" og hvilke av dine tidligere "krav" kan det være interessant å fire litt på? :)

(kan være jeg tar helt feil og at du ikke har noen spesiell "type", i så fall kan du jo se bort i fra dette svaret) 

Skrevet

Vanskelig når man ikke kjenner deg, men ett tips er å droppe hverdagskjolene.

Anonymous poster hash: e6be8...1aa

Skrevet

Kanskje du har urealistiske forventninger til følelser og forhold..?

Anonymous poster hash: 0e497...ed9

Skrevet

Nei, det ikke lett å si for oss....

Hva slags utstråling har du da? Har du for store krav og forventninger? Vært singel lenge - fått mange rare vaner og særegenheter`? Eller har du bare ikke møtt den `rette` ? 

Anonymous poster hash: 9ed66...3c1
Skrevet

De av mine venninner som har slitt med å etablere seg i et fast forhold, har slik jeg har sett det på avstand, stort sett hatt problemer med det å gi og ta og graden av nærhet. Noen trenger altfor mange bekreftelser og blir "needy" og klengete. Noen er for opptatt av å ikke trenge en mann, og ikke ville tilpasse seg. Eller de spiller et spill der de ikke ringer tilbake osv, noe som nok gjør den stakkars fyren helt forvirret. Det er jo litt sånn at desto flere nederlag man får, desto mer usikker blir man og da blir det vanskelig. 

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Jeg er ikke for desperat, for har ikke dårlig tid. Jeg er heller ikke sjenert. Og jeg har hatt flere gutte kompiser som har likt min personlighet utrolig godt. En av de ble jeg veldig god venn med, og jeg spurte han hva som var galt med meg, så var eneste svaret hans at jeg var for snill.

Jeg liker ikke å spille spill, liker jeg en fyr så viser jeg det.

Jeg har prøvd å date mange forskjellige menn. Jeg bryr meg mer om personlighet enn utseende. Jeg leter etter en som kan være min bestevenn. Men det er ikke så lett å finne. Men jeg er nok litt sær, det er nok en av feilene. At det er ikke ofte jeg møter en jeg faller for. Og de få gangene det har skjedd, så har ikke de følt det samme.

Og hvordan å slutte å bruke kjole, skal gi meg kjæreste forstår jeg ikke. Har da fått høre av mennene at jeg er så fin i kjole, og de liker at jeg bruker kjole. Har og blitt sjekket opp på gata midt på dagen noen få ganger, og hatt på kjole de gangene.

Men det er vel kanskje ikke lett å finne noen på nett lenger heller. Synes det er så utrolig mye rart der. I forhold til sist jeg lette for 7 år siden, syntes jeg at jeg fant flere bra menn på nett.

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, men det kan vel være noe i det at det er venner og familie som beskriver deg som snill, pen, ikke har du PMS en gang... Fint i vennskap, men det kan vel hende det er litt for enkelt å være sammen med deg? I et forhold skal man gjerne utfordre hverandre litt, det kan vøre bra med litt motstand og "diskusjoner", selvutslettende, perfekte folk kan gjerne bli litt "kjedelig" i lengden, men det er ikke så lett å forandre personlighet heller da...

Når det er sagt så høres du veldig hyggelig ut, så jeg håper virkelig du treffer en ordentlig flott mann som ser DEG . 😊👍

Anonymous poster hash: 79dc2...05f

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke, men det kan vel være noe i det at det er venner og familie som beskriver deg som snill, pen, ikke har du PMS en gang... Fint i vennskap, men det kan vel hende det er litt for enkelt å være sammen med deg? I et forhold skal man gjerne utfordre hverandre litt, det kan vøre bra med litt motstand og "diskusjoner", selvutslettende, perfekte folk kan gjerne bli litt "kjedelig" i lengden, men det er ikke så lett å forandre personlighet heller da...

Når det er sagt så høres du veldig hyggelig ut, så jeg håper virkelig du treffer en ordentlig flott mann som ser DEG . 😊👍

Anonymous poster hash: 79dc2...05f

Jeg er sånn som hi altfor snill men det er ikke synonymt med å ikke kunne gi motstand I form av diskusjoner og slikt.

Men blir nok og evig singel..har innsett det.

Lykke til hi har ingen gode råd å komme med for er der selv

Anonymous poster hash: e40c9...59e

Skrevet

Å doppe kjole for å få seg kjæreste er et veldig rart råd. Hvis du er en jente som liker å gå i kjole, må du jo ha en kjæreste som liker jenter med kjole. Så enkelt.

Skrevet

Hva er hverdagskjole egentlig?

Anonymous poster hash: 46f57...994

Skrevet

Hvis kompisen din sier du er for snill så er det kanskje hans måte å si i fra på en grei måte at du rett og slett er alt for snill?

Personer som setter andres behov forran egne hele tiden blir ofte ikke så interessante?

Når det er sagt synes jeg du skal slutte å lete etter feil ved deg selv. Du er som du er, og det er ikke din jobb å forandre deg for en mann. En mann som er verdt å være sammen med er den mannen som elsker deg for akkurat den du er, ikke den du tror du burde være!

Anonymous poster hash: 56b53...ebf

Skrevet

For snill er nøkkelordet her. Det er synonymt med "litt kjedelig".

Jeg fikk kjæreste da jeg var 38, hadde 3 barn, var sutrete og forbanna på eksen, full av PMS jevnlig, forbanna på livet, trente ikke og kan fortsatt ikke lage mat. Men nå bor vi sammen og har gjort det i tre år.

Men jeg er en fantastisk person på andre måter, jeg leser min manns følelser bare ved å se på blikket hans, jeg gir han mye motstand, men også inspirasjon, jeg er ikke sær, men jeg er morsom, jeg er lat og lite kjøkkenflink, men jeg er spontan, lynrask og oppfinnsom ... Du må bare pusse din egen juvel. For å få en spennende og flott mann får du være en spennende kvinne selv.

Anonymous poster hash: c4dd2...955

Skrevet

Sønnen min på 14 år har en slik kompis, en typisk "pleaser".

Sønnen min sier det er så kjedelig å være sammen med han, for uansett hva det er snakk om så lar han andre bestemme. Alt er greit bare de andre er fornøyd, er med på alt andre foreslår men kommer sjelden med forslag selv. Det blir litt selvutslettende og kjedelig å være sammen med.

Gutten er god som gull, snilleste personen du kan tenke deg, men når han alltid skal please andre blir han litt kjedelig.

Skjønner du, at du er snill, blid og blir med på det meste, kan bli litt kjedelig...

Anonymous poster hash: 48879...274
Skrevet

Nå er jeg ikke en pleaser, Jeg har egne meninger, og har mange forslag til ting jeg vil finne på. Jeg kan diskutere og si alle mine meninger, lar meg ikke pelle på nesen.

Men jeg er veldig snill, er nok ikke utrolig spennende, og er ganske rolig av meg. Veldig lite konflikt. Så noen kan vel synes det blir litt kjedelig.

Men får vel bare fortsette å lete, og satse på at den rette dukker opp en dag.

Skrevet

Det jeg stusser på med innlegget ditt er at det er veldig fokus på kropp og utseendet. Selv om du har store pupper, betyr ikke det at du er garantert en kjæreste likevel. Jeg tenker at du bare ikke har møtt den rette enda.

Anonymous poster hash: e06ad...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...