Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Del Skrevet 23. august 2015 Dette er så merkelig og klarer ikke helt å forklare det for meg selv engang. Første gangen jeg opplevde dette ammet jeg mitt andre barn og telefonen ringte og jeg snakke litt med naboen. Alt var normalt, mens jeg snakket med henne ble jeg helt varm og fikk noen rare tanker som kom helt plutselig! Midt i samtalen... Det var akkurat som en slags deja vú opplevelse men jeg klarte ikke å fange helt hva det var som inntraff. Stresstankene gikk over etter 10-15 sekunder men ble sittende helt paff etterpå... Har tenkt at det er hormonelt for nå er jeg gravid igjen og dette dukker opp i jevne mellomrom. Noen som har opplevd noe lignende? Vet ikke helt om det kan kalles angst, I tilfelle er det kjemisk.. Ingenting som utløser det! Anonymous poster hash: 6b278...803 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232498-plutselig-deja-v%C3%BA-tankestress/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Del Skrevet 24. august 2015 Fokale (partielle) anfall Fokale anfall starter i et cellenettverk i den ene hjernehalvdelen. Den epileptiske aktiviteten kan opptre i et mindre område eller være mer utbredt. Symptomene under anfallet varierer ut fra hvilket cellenettverk som er involvert. Fokale anfall arter seg derfor svært forskjellig fra person til person. Anfallene til den enkelte er derimot ganske like fra gang til gang. Det er vanlig å inndele fokale anfall i tre hovedgrupper: Fokalt anfall - bevart bevissthet. 1) Fokale anfall med bevart bevissthet Du er helt våken og svarer på tiltale. Anfallet kan arte seg som rykninger i en hånd, rar følelse i en arm eller et ben, underlig smak, lukt eller sug i magen. Noen kan også føle angst eller frykt. Anfallstypen ble tidligere kalt enkle partielle anfall, EPA. Kan utløses av graviditet , amming, hormoner og menstruasjon. Det er epilepsi i mindre grad. Anonymous poster hash: 21a60...dd0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232498-plutselig-deja-v%C3%BA-tankestress/#findComment-147398363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå