Gå til innhold

Ulike symptomer i ulike svangerskap?

Anbefalte innlegg

Jeg føler at noe er feil. Er snart 8 uker på vei og er ikke kvalm. Dette er mitt 6 svangerskap og har to barn. Dvs at jeg har mistet 3 ganger.

I de vellykkede svangerksapene ble jeg jeg skikkelig kvalm fra uke 6-7 og jeg går og venter på kvalmen. For meg er kvalmen et godt tegn på at jeg lykkes.

Er det noen av dere som har gått gjennom ulike svangerskap med symptomer?

En gang veldig kvalm og en annen gang ikke kvalm? Var det da ulike kjønn eller samme kjønn?

Takk for svar for jeg er litt urolig...

Anonymous poster hash: 6ff0a...e5e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232448-ulike-symptomer-i-ulike-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskap er jo ulike uansett hvor mannen ganger man har vert gravid, at det er et og to symptomer som er like i svangerskap er normalt. Men at du kvalmen ikke kommer skal du ikke vere urolig for.

den kommer vist det er ment for dette svangerskapet! Forstår du er urolig men slapp av og nyt det, plutselig kommer den.

Jeg har 3 barn og venter mitt 4! Mitt første var uten symptomer det andre var og uten kvalmen! Mitt 3 barn kom kvalmen ganske kjapt! Hadde den til slutten, 1 var gutt 2 og 3 var jenter. Det 4 vet vi ikke enda! Men er ekstremt kvalm!

Men bare nyt det det går helt bra skal du se :D

Anonymous poster hash: 6d18e...60a

Første: Morgen kvalme, spøy ca hver dag, litt halsbrann

Andre: Ingen kvalm what so ever, ekstrem bekkenløsning og forferdelig halsbrann.

Tredje: (Er 8+5 idag) Fryser, trøtt..

Jeg også tenker at noe er galt siden mine symptomer begynte veldig tidlig I mine andre svangerskap..

MEN jeg koser meg virkelig med masse krydret mat før jeg får halsbrann 😜

I mitt første var det kvalme og halsbrann fra uke 6 til gutten kom.

I mitt andre kom kvalmen i uke 7-8, ikke fullt så ille som med første. Også gutt.

Nå med mitt 3.har jeg så mye rart..mega vonde pupper, vondt i ryggen, fryser, ekstremt trøtt, halsbrann, men ingen kvalme foreløpig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...