Gå til innhold

Positiv billigstrimmel etter tiden

Anbefalte innlegg

Vet mange opplever små skygger etter tiden på disse billigstrimlene! Er jo en grunn til at man ikke skal se på de etter tiden. MEEN er det noen som har fått relativt sterk og tykk strek etter tiden uten å ha vært gravid? Jeg fikk det i går, men i dag fikk jeg ikke annet enn skygge, men klarer ikke gi opp alt håp enda:P Er 13 dpo i dag:)

Anonymous poster hash: 36e48...81f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232384-positiv-billigstrimmel-etter-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun fått streker på billigstrimmel når jeg er gravid i hvert fall :) Det kan være varierende mengde fargestoff i de ulike testene og sensitiviteten varierer også (men, er det 10 mlu-tester du har så skal de slå ut på 10 mlu, selv om de altså kan slå ut på 7).

Hcg fordobler seg i løpet av 2-3 dager, så en test på morgenurin i morgen, eventuelt tirsdag, vil gi deg en strek om du er gravid :)

Annonse

Jeg fikk de første dagene sterkere og sterkere, før de ikke ble noe sterkere. Bare flatet ut. Dagen jeg begynte å blø ble plutselig testen nesten negativ.

Jeg håper du fikk hyggeligere nyheter i dag og at en positiv test lyyyste mot deg:)

Som dere skjønner har jeg fortsatt ikke fått mensen! Symptomer: mistet melken (har en ettåring), kviser, oppblåst mage, blør neseblod som jeg egentlig aldri har vært plaget med. Bortsettfra forrige graviditet!

Anonymous poster hash: 36e48...81f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...