Gå til innhold

Jeg elsker dette navnet:

Anbefalte innlegg

Emil! Jeg vet at det kjempe populært og sikkert mer eller mindre oppbrukt for lenge siden.. Men synes likevel det er så nydelig. Har likt navnet helt siden jeg var liten pga Emil i Lønneberget som var mine favorittfilmer. Men mannen min liker det ikke. Hva synes dere om navnet? Det ville i så fall, hvis han hadde gått med på å bruke Emil, blitt i kombinasjon med et annet navn, altså dobbeltnavn.

Anonymous poster hash: 5249b...3ce

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232356-jeg-elsker-dette-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh, Emil Mathias er akkurat det jeg også ville valgt! Så fint navn sønnen din har. :) De andre navnene du foreslår er også fine og passer bra. Takk for tilbakemeldiner alle sammen. :)

Takk for det :)

Åh, Emil Mathias er akkurat det jeg også ville valgt! Så fint navn sønnen din har. :) De andre navnene du foreslår er også fine og passer bra. Takk for tilbakemeldiner alle sammen. :)

Haha. Du snakker jo med deg selv

Anonymous poster hash: 8aa1a...117

Åh, Emil Mathias er akkurat det jeg også ville valgt! Så fint navn sønnen din har. :) De andre navnene du foreslår er også fine og passer bra. Takk for tilbakemeldiner alle sammen. :)Anonymous poster hash: 5249b...3ce

Haha. Du snakker jo med deg selvAnonymous poster hash: 8aa1a...117

Det var da ikke Blair Waldrolf som skrev dette. Hadde sett det om det var henne. Synes det er unødvendig å skylde på henne så fort det kommer en anonym tråd..

Anonymous poster hash: 3e483...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...