Gå til innhold

Hjelp til festivalantrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shorts er uaktuelt da jeg er bleik som fy og har så tydelige blodårer på bena 😕 Blir det dumt å ha svart 40 denier strømpebukse med skjørt/shorts utenpå? Og converse? Hva kan jeg evt ha oventil?

Dame på 37..☺

Anonymous poster hash: d77d7...ffe

Skrevet

Vet ikke hva slags festival det er snakk om, eller hvilken kroppsfasong du har. Men hva med en maxikjole?

Anonymous poster hash: c7f65...04f

Skrevet

Det er jo masse fine lange skjørt å finne nå om dagen, med en litt løs singler, en lang strikket cardigan og er par litt røffe bOots.

Eller en lang bukse som du synes er fin med det samme over.

Der aller viktigste er at du har på deg klær du føler deg vel i.

Anonymous poster hash: 6cf8e...f96

Skrevet

Strømpebukse blir vel fort hull i på festival? Jeg ville tatt en lang svart bukse, converse og en topp/t-skjorte du føler deg vel i. Jakke eller cardican hvis ikke det er tropevarmt. Hatt eller sjal på hodet så du ikke blir solbrent (hvis det er sol da). Litt stor praktisk veske for å ha jakken/hatten/solbriller osv. i.

Skrevet

Hvis du bor på østlandet blir det varmt i helga med strømpebukse. Er lovt 24-26 grader.

Anonymous poster hash: dc156...238

Skrevet

Ha på det du føler deg vell i!

Skrevet

Hvilken festival skal du på?

:)

Skrevet

Ha på det du føler deg vell i!

Rett og slett dette. Noe jeg merker år etter år er at antrekket virkelig ikke er viktig. Annet enn at man skal føle seg vel (og kul) selv. Og om jeg hadde tatt bilde av et av mine festivalantrekk for i år og spurt om jeg kunne gå i det, hadde flertallet sagt nei. Min erfaring er også at folk har på seg virkelig hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...