Gå til innhold

Vil pergo ha noen effekt?

Anbefalte innlegg

Har regelmessig syklus med eggløsning på dag 14-16 hver mnd, påvist med både El tester og blodprøver. Har også tatt andre blodprøver ift hormoner, egg reserver og eggstokk funksjon osv- alt i skjønneste orden. Har tatt ultralyd og alt er fint. Har en sønn fra Før så vet at jeg kan bli gravid.

Greia er at vi først prøvde å bli gravide i 7 mndr uten hell. Tok så en pause på 8 mndr fordi jeg ville ned ned i vekt. Tenkte at kanskje det var vekten som var problemet , selv om gyn sa at han trodde ikke det siden alt av prøver osv var fint og syklusen min var normal . Gikk ned 40 kg på disse 8 månedene og har nå en vanlig bmi på 22. Vi er på pp4 akkurat nå etter pausen. Gyn sa at dersom jeg ikke var gravid innen september skulle jeg få hjelp, og han nevnte da pergo.

Har time hos gyn 1 sept.

Men jeg trodde pergo var for folk som ikke har mens/uregelmessige mens/ikke har eggløsning . Hvordan kan pergo hjelpe meg når alt er så "perfekt" ?

Anonymous poster hash: 8b722...1fc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144232290-vil-pergo-ha-noen-effekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan hjelpe deg å slippe flere egg, eller booste eggløsningen på et vis som kan hjelpe dere på veien. Jeg har bare positivt å si om Pergotime. Hos oss klaffet det på første forsøk :) Da hadde vi prøvd i 3 år i forkant med å få til en spire. Pergo gjorde virkelig susen! :)

Kikhullsoperasjon hvor de ser på livmoren, egglederne, og eggstokkene. De sprøyter også inn farge for å sjekke at egglederne fungerer.

Alt var normalt hos meg og, gikk gjennom tre IVF-forsøk før de utførte kikkhullsoperasjon og fant ut at egglederne mine er tette, samt at vinkelen på livmorhalsen gjør det vanskelig å komme til livmoren for innsetting av embryo.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...