Gå til innhold

Hvilket navn forbinder du med "white trash"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herregud, nå igjen! Absolutt ingen navn er white trash, Chrisander og

Liam inklusive (kjenner forøvrig kun en Liam, han er nydelig og familien beste vestkant). Og min erfaring er at folk kan ha de snåleste navn, og når man har blitt litt kjent med dem så synes man at de ikke kunne hett noe som helst annet. Mette Marit for eksempel.

Anonymous poster hash: 30e15...d77

Annonse

Synes white trash er et helt teit og utrolig provoserende uttrykk.

Anonymous poster hash: eb6e7...0de

Jeg er enig.

Om noe, så forbinder jeg folk som er så opptatt av å kategorisere andre mennesker som søppel med lite oppegående og med dårlig selvtillit.

Synes white trash er et helt teit og utrolig provoserende uttrykk.

Anonymous poster hash: eb6e7...0de

Jeg er enig.

Om noe, så forbinder jeg folk som er så opptatt av å kategorisere andre mennesker som søppel med lite oppegående og med dårlig selvtillit.

Ikke minst hvor hårreisende det er at voksne mennesker sitter slik på forumet. Voksne mennesker som høyst sannsynlig har barn selv, mtp at de er innlogget på DIB/BIM

Vi får jammen håpe dere som har svart "seriøst" i denne tråden ikke overfører disse holdningene til barna deres. Kvalmt er det.

Annonse

Dette whitetrash-opplegget her inne tar jo helt av. Bør bli kåret til "årets ord fra dib"

For å svare på spørsmålet ditt. De eneste navnene jeg forbinder skikkelig med en viss type mennesker (typ oslo øst, piercing på siden av overleppa, digre joggebukser osv) er Jeanette og Kim-andré/glenn. Kjenner mange med disse navnene, og alle er av samme "slaget". 

Anonymous poster hash: 024da...afa

Men, hvorfor velger de wt- navn, og ikke normale navn?

Anonymous poster hash: f6c15...61d

Fordi de lever i en verden hvor man ikke betegner hverken seg selv eller andre som søppel?
Det er slike som deg som blir velferdsstatens ruin!

Anonymous poster hash: c5d0c...5f2

Men, hvorfor velger de wt- navn, og ikke normale navn?Anonymous poster hash: f6c15...61d

Fordi de lever i en verden hvor man ikke betegner hverken seg selv eller andre som søppel?
Det er slike som deg som blir velferdsstatens ruin!Anonymous poster hash: c5d0c...5f2

Ok? Vil du utdype litt?

Rannveig

Anonymous poster hash: f3457...6bc

....og en som heter rannveig vil garantert gi white trash navn til sine barn!

Om du anser Solveig, Marius, Kristine, Charlotte, Henrik, Ole, Malin og Therese som "white trash".... (ikke alle de som har samme mor nei)

Anonymous poster hash: 5ddc6...a4e

Men, hvorfor velger de wt- navn, og ikke normale navn?

Fordi wt stempelet er ikke vitenskapelig dokumentert, og din oppfattelse er da en subjektiv oppfattelse. Det igjen betyr at din mening er irrelevant og innehar ingen betydning i definisjonsspørsmålet da alle mennesker innehar en subjektiv mening, og ingen har mer rett enn andre.

Så teit...

Vi har barna våre i en barnehage i et område med HØYE boligpriser, og derav generelt svært høy sosioøkonomisk status. Mange av barna med leger og ingeniører heter navn som Liam, Nathaniel, osv.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 8d3b8890c89e302a3622e01341f06245"] 8d3b8...245 [/acronym]

Jeg har et såkalt white trashnavn (Christel), men hører absolutt ikke til den kategorien. Har vel egentlig aldri vært helt fortrolig med navnet mitt. Men, når jeg ble født, på 70-tallet, var det sikkert veldig stilig ;) Barna mine har derfor veldig klassiske norske navn som forhåpentligvis aldri går ut på dato.

Anonymous poster hash: 2aaf7...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...