Gå til innhold

Aprilmødrene 2016 - facebooklink

Anbefalte innlegg

Skrevet

E da mulig for andre å sjå ken som e me der?

Ønske å ver med, men e ikkje offentlige endo..

Skrevet

Har gjort den hemmelig så det er kun medlemmer som kan se gruppen :) jeg sletter alle som blir lagt til i gruppen fra invite brukeren så ingen ser at den ligger som venn :) Er heller ikke klar for å gå offentlig så prøver å gjøre alt så hemmelig som mulig :)

Skrevet

Ok :) Eg vente litt. Plutselig e da kjentfolk der likavel

Skrevet (endret)

Men kommer det ikke frem på newsfeeden min at jeg har blitt venn med April mødrene inviterer. . Hehe..

Er det mulig at du kunne kalt brukeren noe annet..

Endret av Slalotte
Skrevet

Jeg legger heller deg til som venn også den veien 😊 redd for at andre skal se aprilmødre invite 🙈

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg allerede har glemt login til aprilmødrene kontoen, så må nokk legge meg til som venn ja 😂

Skrevet

Jeg fikk ikke til og legge deg til på Facebook så jeg skrev en melding i innboksen din :)

Skrevet

Noen som gidder legge meg til? Jeg heter Hanne Panne på fb. Bilde av meg og en svart hest som profilbilde.

Skrevet

Noen som kan legge meg til? Sandra Hatleskog

Iversen?

Skrevet

Noen som gidder legge meg til? Jeg heter Hanne Panne på fb. Bilde av meg og en svart hest som profilbilde.

Jeg finner deg desverre ikke :( Er veldig mange med samme navn på fb.

Skrevet

Finner du meg om du får emailen min?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg har linket direkte til min fb konto lengere opp her, så du kan prøve å legge meg til :)

Skrevet

Nå forstår jeg ikke. Er det en gruppe på facebook eller ikke? ☺

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg har linket direkte til min fb konto lengere opp her, så du kan prøve å legge meg til :)

Jeg fikk lagt deg til ja.

Skrevet

Ja det er en gruppe på Facebook. Men den er hemmelig, så kun medlemmer av gruppa kan legge andre til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...