Gå til innhold

En trille med full liggestilling som tar liten plass i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gå til innkjøp av en litt mindre vogn/trille som jeg kan ha liggende i bilen. Til bruk på senteret eller småturer.

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 278ff...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger mini GT. Den har 90 % full liggestilling, altså den er ikke helt flat men nesten. Og den blir veldig liten sammenlagt og slås sammen på et sekund

Anonymous poster hash: 7493c...a92

Skrevet

bumbleride indie

Anonymous poster hash: e6c5b...12e

Skrevet

..evt hvis man bare vil ha trille for korte turer og evt reiser. Babyzen yoyo

Anonymous poster hash: e6c5b...12e

Skrevet

MacLaren

Anonymous poster hash: 88d86...0da

Skrevet

Takk så mye for tipsene! 😀

Skrevet

Brio Race 👍

Anonymous poster hash: 0913e...3e7

Skrevet

Du bør også etterspurte trillecomfort, for noen av trillene som har full liggestilling og er små sammenlagt, er grusomme å trille. Bugaboo-trillen (gammel modell dog) gikk nesten ikke fremover på brostein for eksempel. MacLarren er beste trillen vi har prøvd. Dyr ny, men mange brukte til salgs på finn.no👍

Anonymous poster hash: db9fa...695

Skrevet

Babyjogger har jeg tittet litt på på nett. Ser ut som store gode hjul. Den McLaren har jo veldig små hjul, men den er god å trille altså?

Siste trille jeg hadde med så små hjul var grusom... Men den hadde ikke doble hjul da.

Takk for svarene :)

Skrevet

Stokke scoot ;) super fornøyd med den, full liggestilling, lett å ha med i bil og kan ha barnet vendt mot deg👍

Skrevet

Babyjogger har jeg tittet litt på på nett. Ser ut som store gode hjul. Den McLaren har jo veldig små hjul, men den er god å trille altså?

Siste trille jeg hadde med så små hjul var grusom... Men den hadde ikke doble hjul da.

Takk for svarene :)

Trillekomforten på MacLaren er helt overlegen. Rett og slett en fantastisk trille! Verdt den noe stive prisen!

Skrevet

MacLaren er jo helt forferdelig. Der tror jeg det går på lojalitet mot merket. Lånte en engang. Grusom! Og så dyr... Babyjogger liker vi.

Anonymous poster hash: 308e2...564
Skrevet

Vi har baby jogger city mini  :)   Kjempefornøyd!

Skrevet

MacLaren er jo helt forferdelig. Der tror jeg det går på lojalitet mot merket. Lånte en engang. Grusom! Og så dyr... Babyjogger liker vi.

Anbefaler HI å dra i butikken og prøve MacLaren. Den er virkelig SÅ bra.

Skrevet

Quinny zapp

Anonymous poster hash: 33356...b87

Skrevet

Maclaren har da ikke små hjul. Den har store doble hjul om en tenker klassisk trille. Du kan trille den greit på skogsvei også 👍😉

Anonymous poster hash: db9fa...695

Skrevet

Anbefaler HI å dra i butikken og prøve MacLaren. Den er virkelig SÅ bra.

Og jeg anbefale HI å prøve babyjogger mini GT på butikken, for den er virkelig SÅ bra :D

Anonymous poster hash: 7493c...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...