Gå til innhold

Hvor lang tid ca bruker en tapetserer å sette tapet på to middels vegger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 3 meter brede vegger og 2.10 høye.

Lurer veldig på pris, så derfor jeg spør. Em arbeidsdag er vel nok? Eller kan det gjøres på en halv dag?

Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: c2db2...ca6
Skrevet

Det kommer veldig an på om det er to slette vegger, eller om det er kroker og kriker(vinduer, stikkontakter, ledninger osv..) Er veggene slette greier du fint å gjøre det selv da. Jeg har tapetsert noe, hadde brukt et par timer på to slette vegger. 

Anonymous poster hash: 92a6f...d34
Skrevet

Det kommer veldig an på om det er to slette vegger, eller om det er kroker og kriker(vinduer, stikkontakter, ledninger osv..) Er veggene slette greier du fint å gjøre det selv da. Jeg har tapetsert noe, hadde brukt et par timer på to slette vegger. 

En annen ting er om underlaget er klargjort for tapetsering., Det tar jo også tid, hvis ikke lenger tid en selve tapetseringen. 

Skrevet

Det er en slett vegg og en vegg med vindu. Det er hel og ren tapet under, så regner med det er greit å bare sette ny utenpå den. 

hi

Skrevet

Ingen som har brukt tapetserer i det siste? 

Prøver å lage et budsjett her, og regner med at timesprisen er rundt 500,-. Eller..?

Skrevet

Min far er tapentserer. Han hadde gjort det på en time, å tatt 800-1000,- for jobben.

Men han har yrkesstolthet, så han ville nok fjernet den gamle og sparket pusset og sparket igjen. Det tar tid!

Anonymous poster hash: 4ac45...f03

Skrevet

Min far er tapentserer. Han hadde gjort det på en time, å tatt 800-1000,- for jobben.

Men han har yrkesstolthet, så han ville nok fjernet den gamle og sparket pusset og sparket igjen. Det tar tid!

*sparklet

Skrevet

Tusen takk for svar!

Ja, mulig at tapetsereren vi finner også vil fjerne gml tapet og sparkle. Får se..Vil ha det ordentlig gjort ihvertfall.

hi

Skrevet

.

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Anbudstorget.no

Anonymous poster hash: a0dac...b14

Skrevet

Anbudstorget.no

Anonymous poster hash: a0dac...b14

Fant ingenting der....

Skrevet

Gjør det selv, det er ikke så himla komplisert.

Type tapet, mønster og forarbeid er nok avgjørende på prisen.

Om underlaget er klart og det ikke er papirtapet som må vetes, så hadde jeg brukt 3 timer tipper jeg. Med skjæring, tilpassing av mønsterraporter og selve tapetseringen.

Jeg er ikke tapetserer, bare en handy kone. :)

Anonymous poster hash: d4af5...526

Skrevet

Jeg ville brukt 2-3 timer, og jeg er IKKE tapetserer!

Skrevet

Gjør det selv, det er ikke så himla komplisert.

Type tapet, mønster og forarbeid er nok avgjørende på prisen.

Om underlaget er klart og det ikke er papirtapet som må vetes, så hadde jeg brukt 3 timer tipper jeg. Med skjæring, tilpassing av mønsterraporter og selve tapetseringen.

Jeg er ikke tapetserer, bare en handy kone. :)

Anonymous poster hash: d4af5...526

Kunne kanskje gjort det selv, men har lyst å få det helt fint og vil ha en proff til å gjøre det. :-)

hi

Skrevet

Jeg ville brukt 2-3 timer, og jeg er IKKE tapetserer!

Du har tapetsert før? Tror jeg legger inn en halv arbeidsdag i budsjettet mitt, jeg. Satse på at det er nok. Om ikke, så får han ta den tiden han trenger selvsagt. :-)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...