Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #26 Skrevet 21. august 2015 Hadde det vært meg, så hadde jeg gitt pengene til kreftforeningen, øremerket forskning. Ut ifra det siste jeg har lest, så er det effektive bekjempelsesmetoder på trappene. Jo fortere, jo bedre! Kreft er av de mest urettferdige sykdommene som finnes. Anonymous poster hash: cdebe...d1d Hva er den mest rettferdige? Synes kreft som én har påført seg selv er veldig rettferdig jeg' Anonymous poster hash: 502b1...7c5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #27 Skrevet 21. august 2015 Blåkors Flott av deg! Anonymous poster hash: 543cd...ab7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #28 Skrevet 21. august 2015 Dyrebeskyttelsen, eller Kattens Vern. "Alle" støtter disse menneskelige hjelpeorganisasjoner, men nesten ingen stiller opp for dyrene. Anonymous poster hash: a9e6c...95f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2015 #29 Skrevet 21. august 2015 Jeg ville gitt til Dyrebeskyttelsen. Jobbet der selv en periode som frivillig og det var hjerteskjærende. Anonymous poster hash: 1fd16...9ce
113førstehjelp Skrevet 22. august 2015 #30 Skrevet 22. august 2015 Har lyst å støtte en god sak med 100000 kr. Er ingenting jeg brenner spesielt for. Grunnen er at jeg arvet 1.7 millioner, og har betalt ned alt av lån etc. Så tenkte jeg kunne gi litt tilbake. Kom med forslag. Tenkte først barneklinikken, men føler alle gir der. Det kan gjerne være noe annerledes Anonymous poster hash: eef59...e88 Har lyst å støtte en god sak med 100000 kr. Er ingenting jeg brenner spesielt for. Grunnen er at jeg arvet 1.7 millioner, og har betalt ned alt av lån etc. Så tenkte jeg kunne gi litt tilbake. Kom med forslag. Tenkte først barneklinikken, men føler alle gir der. Det kan gjerne være noe annerledes Anonymous poster hash: eef59...e88 Hei. Er rørt over at det finnes sånne folk som deg der ute. Jeg regner med at du kommer til å strø litt både her og der til gode saker En sak jeg brenner for er at bedrifter og tjenester skal investere i hjertestartere. Forskning bekrefter følgende ; God HLR og bruk av hjertestarter før 3 minutter, gir overlevelsesjanse opp til 75 % Dette er gode tall, som ambulansepersonell vet jeg at i de aller fleste tilfeller, er det ikke praktisk mulig å rekke til pasienten før 3 minutter har gått. Mitt lille tips : Ormseter asylmottak, gåsbuveien 1015, 2323 INGEBERG på Hamar har behov for en hjertestarter. Jeg vet at de har ingen midler til innkjøp av dette. Jeg har tatt på meg gratis undervisning i førstehjelp for asylsøkerne hos dette asylmottaket. Hvis de får midler til innkjøp av en hjertestarter vil jeg foreta gratis undervisning i bruk av hjertestarter av verdi kr.3500,- En perfekt hjertestarter til dem er etter min faglig vurdering ; AEDplus fra Zoll til en verdi av kr.17.900,- inkl,mva. komplett. Hilsen en sjel som brenner for førstehjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå