Gå til innhold

ny symptomtråd


Nelly82

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne skrive om symptomer og tips og råd til hjelp ang plagsomme symptomer. Den andre tråden ble endret litt fokus fra symptomer til spm om man mistet. Så tenkte at vi kunne endre tråden slik ☺ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, her er det ikke mange symptomer å rapportere om bortsett fra uteblitt mens (og selvfølgelig positiv test). Muligens jeg var litt uggen i går men jeg var samtidig veldig sliten. Og veldig sliten har jeg Vært hele uken fordi jeg startet i ny jobb på mandag. Jeg er 4+6 ca.

På en måte nyter jeg det litt for jeg var ekstremt kvalm forrige gang og ønsker ikke at det skal komme igjen. ..spesielt ikke med ny jobb...

 

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett kvalm innimellom. Litt oftere sulten (har hatt hungersnød i de første svangerskapene). Føles som blodtrykket har falt (også vært et problem i de første svangerskapene), og blir dermed lettere svimmel og susete. Litt murringer, men svakere enn med de første. Svak stripe på magen. Må allerede holde inn magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst, hodepine (pga redusert inntak av kaffe), lite lyst på kaffe (elske egentlig kaffe), mye murringer nederst i magen, ømme pupper, og litt mer trøtt på ettermiddagen.

Ingen kvalme til nå, er 5+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme, svimmel, litt ømme bryst! Har mye murring nede i magen og er ganske trøtt hele dagen. Så skal opp og se om jern laget mitt trenger til påfyll!

Er nå 8+3

Endret av Snipo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen symptomer her,murringer nå og da,litt vondt i puppene men mye luft i magen😂😊 6+3 I dag❤

Endret av førstegangsprøver2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er konstant sulten! Eller kvalm.. Ellers så er jeg oppblåst (kan alt antyde mage og vanlige bukser er ubehagelige), svimmel, har murringer, sure oppstøt, ømme pupper og er trett. Veldig trett. Noen som har gode tips til hva en kan spise for å holde kvalme og sure oppstøt unna? Er mest salt mat og junk som frister.. Ikke bra for vekten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett kvalm innimellom. Litt oftere sulten (har hatt hungersnød i de første svangerskapene). Føles som blodtrykket har falt (også vært et problem i de første svangerskapene), og blir dermed lettere svimmel og susete. Litt murringer, men svakere enn med de første. Svak stripe på magen. Må allerede holde inn magen.

Glemte ømme pupper. Ikke ekstremt ømme, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVALME hodepine, småspist, vonde kjempestore pupper. Tidvis oppblåst. Idag har det vert vondt å ha på vanlig bukse. Så blir vel ikke så lenge til gravidbuksene kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er konstant sulten! Eller kvalm.. Ellers så er jeg oppblåst (kan alt antyde mage og vanlige bukser er ubehagelige), svimmel, har murringer, sure oppstøt, ømme pupper og er trett. Veldig trett. Noen som har gode tips til hva en kan spise for å holde kvalme og sure oppstøt unna? Er mest salt mat og junk som frister.. Ikke bra for vekten!!

Jeg syntes det var godt med eggerøre som var godt saltet og krydret, på brødskiver. Det er litt sunnere ihvertfall... Endret av Synne1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få hvilke som helst symptomer bare ikke kvalme! Ber til høyere makter om å få slippe det. Jeg føler virkelig med dere som har kvalme og oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover dagen blir jeg veldig oppblåst, føler "alle" kan se jeg er gravid. Er også utrolig trøtt, men er flink til å trene, så får gjerne mer energi av det. Hadde skikkelig dilla på sjokomelk sist jeg var gravid, og det har jeg (dessverre) fått nå den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer helt syyykt. Masse rare drømmer å når jeg våkner er jeg så sliten :P flere som har det sånn eller?

Troe jef hadde det i første svangerskap å.. Utrolig irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg merket var EKSTREMT følsomme bryst og brystvortene var veldig såre og ømme. Det er de fortsatt! Mensenmurring og svake smerter i mage. Kommer litt hodepine og kvalme i senere tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å dra seg til med symptomer😀 trøtt, veldig tørst, fortere andpusten, sur i mage og en anelse kvalm. Håper denne anelse av kvalme forblir slik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trøtt,tisser veldig ofte, blir fort sliten.. Kort lunte,hisser meg opp for ingenting.. Litt stikkinger i magen. Og blødende tannkjøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallsmak i kjeften :pirat:

Svære, ømme pupper (fortsatt!?)

Blodtrykksfall - snurrer rundt her som en full ballerina :bond:

Trøtt, trøttere, trøttest :Gjesp:

Klarer ikke drikke kaffe 

Og sist, men definitisvt ikke mist - KVALME FRA HÆLVETE  :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trodde sko slippe unna kvalme! Begynte på pencelin kur fredag, tror dere at det er den som gjør meg kvalmen? Har ikke vert kvalmen før begynte på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg sykt vonde pupper. Må sove med sportsbh på :overrasket:

Også har kvalmen kommet snikende. Kan våkne på natten av å være dårlig. Samt jeg drømmer sykt mye, hver natt, hele tiden :-D

Også er jeg tørst hele tiden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 i dag!

Sykt ømme pupper

Kvalm og oppkast

Lukter som ei jaktbikje

Vondt i hodet-tidvis

Vond rygg

 

...elsker å være gravid...NOT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

Er det flere som sliter med humøret? Hissig, amper. Kort lynte? Kommer å går sjølsagt

jepp!! men trodde det var fordi jeg sluttet å snuse ? :P

 

Ellers er jeg sykt trøtt, oppblåst, små kvalm men samtidig sulten hele tiden. så har funnet ut at "baby" gullerøtter er grett å ha med seg over alt :legrine: men glad så lenge jeg slipper oppkast.

Med første hadde jeg ingen symptom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...Nå har tegnene begynt å komme for fult...

Forstoppelse,kvalm,så trøtt at jeg kan gråte og så er jeg hormonell!...😇😈😠😂😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

Åhh...Nå har tegnene begynt å komme for fult...

Forstoppelse,kvalm,så trøtt at jeg kan gråte og så er jeg hormonell!...

ånei! det er ikke noe kjekt! får håpe de slipper taket fort :)

 

her har jeg bare mindre og mindre symptom. ikke så trøtt om dagen så jeg har vært. dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...