Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Tenkte å kjøpe noen i dag. Men hvilke er best for vektøkning ? Anonymous poster hash: 58fdd...2b9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Spør på Apoteket da vel 😊 De har nok best greie på slikt 😊 Anonymous poster hash: 245c4...1e1
soleia Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 (endret) Har du prøvd heimelaga? -kan vere eit billegare alternativ i tillegg til det apoteket har. Denne smakar ganske friskt dersom ein brukar pressa appelsin i staden for kartongjuice: http://smaaspist.blogspot.no/2014/12/solskinnsdrikk.html - om du rører litt godt kan du fryse den til is. Endret 20. august 2015 av soleia
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Har du prøvd heimelaga? -kan vere eit billegare alternativ i tillegg til det apoteket har. Denne smakar ganske friskt dersom ein brukar pressa appelsin i staden for kartongjuice: http://smaaspist.blogspot.no/2014/12/solskinnsdrikk.html - om du rører litt godt kan du fryse den til is. Takk det skal jeg prøve. Kjøpte en kartong med kaloridrikk på apoteket i dag. Men det blir dyrt i lengden , så skal prøve å lage selv Hi Anonymous poster hash: 58fdd...2b9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Kaloridrikk er det jo ikke. Næringsdrikk heter det. Er du interessert i mye kalorier så får du ikke det i de drikkene. Anonymous poster hash: a9fa6...541
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Noe som heter calogen. Bittesmå shots med nesten rent fett.. Man kan ta tre slike om dagen, det utgjør omtrent 500 kcal ekstra, om jeg ikke husker feil. Kan være kjekt om man sliter å få i seg mye. Ellers er det et tips å berike maten med fett og oljer. Litt her, og litt der, utgjør tilslutt ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 61e81...438
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Noe som heter calogen. Bittesmå shots med nesten rent fett.. Man kan ta tre slike om dagen, det utgjør omtrent 500 kcal ekstra, om jeg ikke husker feil. Kan være kjekt om man sliter å få i seg mye. Ellers er det et tips å berike maten med fett og oljer. Litt her, og litt der, utgjør tilslutt ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 61e81...438 Du bør forresten sjekke om du kan få det på blå resept, noen diagnoser/tilstander kvalifiserer til det. Anonymous poster hash: 61e81...438
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Noe som heter calogen. Bittesmå shots med nesten rent fett.. Man kan ta tre slike om dagen, det utgjør omtrent 500 kcal ekstra, om jeg ikke husker feil. Kan være kjekt om man sliter å få i seg mye. Ellers er det et tips å berike maten med fett og oljer. Litt her, og litt der, utgjør tilslutt ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 61e81...438 Du bør forresten sjekke om du kan få det på blå resept, noen diagnoser/tilstander kvalifiserer til det. Anonymous poster hash: 61e81...438 Pappaen min har kreft og har noen sånne drikker på blå resept, huser dessverre ille navnet, men ca 400 kalorier Anonymous poster hash: 0e9ec...953
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Noe som heter calogen. Bittesmå shots med nesten rent fett.. Man kan ta tre slike om dagen, det utgjør omtrent 500 kcal ekstra, om jeg ikke husker feil. Kan være kjekt om man sliter å få i seg mye. Ellers er det et tips å berike maten med fett og oljer. Litt her, og litt der, utgjør tilslutt ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 61e81...438 Du bør forresten sjekke om du kan få det på blå resept, noen diagnoser/tilstander kvalifiserer til det. Anonymous poster hash: 61e81...438 Jeg kjøpte 4 stk fresubin shot. Skal være 500 kalorier i hver flaske. Har tenkt litt på det med blå resept. Men skal det ikke ganske mye til for å få det ? Jeg er litt undervektig ,men er ikke syk liksom. Hi Anonymous poster hash: 58fdd...2b9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Noe som heter calogen. Bittesmå shots med nesten rent fett.. Man kan ta tre slike om dagen, det utgjør omtrent 500 kcal ekstra, om jeg ikke husker feil. Kan være kjekt om man sliter å få i seg mye. Ellers er det et tips å berike maten med fett og oljer. Litt her, og litt der, utgjør tilslutt ganske stor forskjell. Anonymous poster hash: 61e81...438 Du bør forresten sjekke om du kan få det på blå resept, noen diagnoser/tilstander kvalifiserer til det. Anonymous poster hash: 61e81...438 Jeg kjøpte 4 stk fresubin shot. Skal være 500 kalorier i hver flaske. Har tenkt litt på det med blå resept. Men skal det ikke ganske mye til for å få det ? Jeg er litt undervektig ,men er ikke syk liksom.Hi Anonymous poster hash: 58fdd...2b9 Det skal nok litt til ja. Jeg kjenner ikke til eksakt hvilke kriterier det er for å få blå resept på dette, men verdt å sjekke ut da. Anonymous poster hash: 61e81...438
stratosku Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 (endret) Calogen er et supert alternativ, men kostbart. Ligger vel på rundt 300 kr for 4 flasker på 200 ml. Dette tar du som små shots på 30 ml 3 ganger i døgnet. Dette utgjør rundt 400 kcal. Smaker igrunn ganske godt. Den finnes med jordbærsmak og nøytral smak. Fresubin er også et godt alternativ, som har flere ulike smaker å velge mellom. Dette er derimot flasker på rundt 300 kcal?, hvor du må drikke alt. Disse koster vel litt over 100-lappen pr. Juice. Jeg vil si som ei over her, at det er enklere og billigere å tilsette fett i maten. Lager du havregrøt, smoothie, drikker et glass melk, spiser yoghurt osv er det fullt mulig å tilstelle olje, smør, fløte, rømme eller andre fettrike produkter for å øke kaloriinntaket. Dette trenger nødvensigvis ikke sette noe ekkel smak på maten, men man kan oppleve å bli raskere mett. Lager du mat til hele familien, er det fort gjort å ta av en porsjon til deg for å berike den med ekstra fett. Det er bare enkle grep som skal til for å øke kaloriinnholdet Jeg personlig ville prøvd å berike maten selv, fremfor å bruke masse penger på energidrikker. Det blir fort veldig kostbart, desverre. Håper dette ordner seg for deg😊 Endret 20. august 2015 av stratosku
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå