Gå til innhold

Føler ikke jeg har "nok" til alle barna.

Anbefalte innlegg

3års trass og "den lille puberteten" er litt for mye for denne barsel-kvinnen. Jeg kjenner jeg har lyst til å eksplodere på de. Også får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir sint når jeg vet at det er vanskelig å få søsken.

Jeg føler jeg har ødelagt hele dynamikken i familien, og at jeg har tatt meg fullstendig vann over hodet. Det føles ut som aldri kommer til å bli "vanlig" igjen.

Anonymous poster hash: 872fd...705

Fortsetter under...

Jeg syns også det er vanskelig å få gitt nok til de to eldste. Men jeg prøver forklare at jeg er lei meg for at jeg ikke får lest på sengen/sett fotballkampen akkurat når baby er liten. Det blir bedre fra han er 8-9 mnd prøver jeg si. Mine er 6 og 8, så lettere å forstå enn for en 3 åring, men det er verd et forsøk med enkle ord.. ? Skjønner uansett frustrasjonen..

Ohhh yes... Der er jeg også. Har en på 2,5!

Han sutrer så gæli at jeg blir sprø av han i helgene. Men det går vel over det også. Ellers merker jeg ikke noe sjalusi annet enn mer sutring. Får så vondt inni meg når hele helgen går med på "kjefting" eller si vær forsiktig for mamma har baby på fanget osv. Mannen jobber mye helger ...

Anonymous poster hash: 202b6...fcd

Her og. Det er kjempeslitsomt. Vi har tre stk, eldste er 4, midterste 1,5 og yngste 3 mnd. Føler ikke at jeg strekker til for noen av dem. Babyen gråter og vil bæres, midterste trenger kos, og eldste må klare lå selv, for h*n er jo så stor og flink. Huff. Gleder meg til de er litt større, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...