Gå til innhold

Når tar dere kontakt med lege/jordmor !?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har time på mandag - er da 6 + 4. Hun som fant time til meg spurte ikke en gang om hvor langt jeg var på vei.. Jeg sa at jeg hadde nettopp funnet ut at jeg var gravid og ønsket time til første kontroll. Spent på om det er for tidlig til å ta blodprøver og slikt.

• 2 uker senere...

Annonse

Mhm...jeg har funnet nummeret til 3 jormødre jeg "hører" til på kommunen sine sider,skal man bare ringe å si hei jeg er gravid og ønsker en time direkte til dem?

Trodde jordmor var på en helsestasjon eller noe...😯☺

Gjest lillemagen20.04

Mhm...jeg har funnet nummeret til 3 jormødre jeg "hører" til på kommunen sine sider,skal man bare ringe å si hei jeg er gravid og ønsker en time direkte til dem?

Trodde jordmor var på en helsestasjon eller noe...☺

jepp! :) slik gjør vi det her jeg bor. ringer den du helst vil gå til selv :D

Trodde jordmor var på en helsestasjon eller noe...☺

jepp! :) slik gjør vi det her jeg bor. ringer den du helst vil gå til selv :D
Ok😊takk for svar☺ Endret av førstegangsprøver2014

Idag er jeg 6+3.. Å jeg ringte jordmor sentret idag å fikk ikke time før 11 desember.... Syns det var lenge å vente!.... Hmmmm

Hmm, du er jo 16 uker på vei da! Ble du spurt hvor lang du Var på vei? Men Du kan Jo ta di første timene dine hos legen :) så får du time til oul og :) siden du da vil være rett rundt hjørne for det :) synst det var litt rart at du skulle vente så lenge for og kunne komme til jordmor!

Jeg fikk beskjed hos legen at det ikke var vits med første kontroll før rundt uke 12, for sykehuset ville ikke analysere blodprøvene før. Så har time 12.10. Da skulle jeg også få henvisning til tidlig ul hos gyn..

Gjest lillemagen20.04

Idag er jeg 6+3.. Å jeg ringte jordmor sentret idag å fikk ikke time før 11 desember.... Syns det var lenge å vente!.... Hmmmm

jeg kommer ikke til å gå til jm før uke 20/21. for min del ser jeg ikke noe poeng i det. men føler du behov for å ha kontakt med hun før ville jeg ringt å sagt i fra :)

Gjest lillemagen20.04

hva gjør man hos JM? eneste jeg har gjort der før uke 20 sist graviditet var å teste urin å fikk en hel pose med bøker/info ellers null utbytte for å gå til JM. urin leverte jeg på lab på legekontoret i ny og ned og var innom legen fra tid til annen.

Jeg tar første kontroll time hos JM jeg! 😊

De tar alt av prøver sånn som legen å så får jeg en hel time hos henne der jeg kan få vite alt jeg vil!😊 går vel litt raskere hos legen etter som jeg har forstått!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...