Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Legger dere på bokbind på alle bøkene med en gang de får bøkene med seg hjem?og noen med noen triks i ermet?skal unngåes teip i bøkene Anonymous poster hash: 90d8d...cb1
Mamma_til_2 Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Kjøp elastiske bokbind ☺ og ja jeg legger på med en gang d kommer hjem ☺ Elastiske bokbind får du billig på bille, staples og sikker andre plasser ☺
Serepta Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Tar det med en gang ja. Har noe elastisk i stoff fra i fjor, kjøpte på Nille og puttet i vaskemaskina før sommeren. Når jeg legger papir så taper jeg på papiret, aldri i boken.
geitemarken Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Jeg bruker plastposer, gjerne de med litt kule mønster. Er ikke alle bøkene jeg ser vitsen med å legge på bokbind, skrivebøker osv. så de gidder jeg ikke selv om de sier vi skal. Men bøker som skal gå i arv de legger jeg bokbind på så snart jeg har mulighet
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Bruker alltid gråpapir, taper på papiret og ja, jeg samler opp.. Nå er det seks bøker som venter og sikkert enda flere ila de neste ukene. Kjøper noen kule klistremerker å slenger på bøkene etter jeg er ferdig, for meg er det hakve gleden å pynte litt på bøkene før barna får dem😳 Anonymous poster hash: 06ba9...d34
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Har ikke Nille her😫Plastposer var et godt tips😂👍 Anonymous poster hash: 90d8d...cb1
Mamma_til_2 Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Bille? Ja har du ikke hørt om "bille"? ☺ det er jo den kuler versjonen av nille 😆
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Her ser du hvordan du enkelt setter bokbind på bøkene uten å tape i dem Anonymous poster hash: fa4e9...fc7
Gjest Antarctica Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Bille?Ja har du ikke hørt om "bille"? ☺ det er jo den kuler versjonen av nille 😆 "Bille" var utsolgt for tøybokbind her, men hadde noe steike fint uglepapir. Sønnen var overlykkelig.
Iiiiik Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Jeg har noen elastiske bokbind, men i år fikk midterste barnet to ruller med favorittfotballaget-bokbind. Satte bokbind på 12 bøker i går og tre i dag. Svaret er altså - tar det så fort som mulig. Bruker denne teknikken:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå