Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Kylling levert fra Adams matkasse forrige mandag kveld, vakuumpakket. Den er ikke gått ut på dato, men jeg syntes det luktet merkelig av den da jeg pakket den opp. Lykter vakuumpakket kylling litt rart når den har ligget en stund, kan den likevel spises? Den skal stekes ganske lenge i ovn. Anonymous poster hash: 3f453...98b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Kylling lukter jo vondt når man åpner den. Men den skal ikke lukte surt eller dårlig. Du burde merke på lukta om den er dårlig eller ikke. Anonymous poster hash: d2cf0...708
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Jeg er faktisk usikker. Jeg har liten erfaring med vakuumpakket kylling, men mener å ha hørt at slik innpakning kan medføre at det lukter litt ekstra. Anonymous poster hash: 3f453...98b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Kylling lukter bestandig rart når man åpner vakumpakken. Var pakningen hel og/eller bulte plasten på vakumpakken? Anonymous poster hash: 15b00...611
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Den lukter alltid. Men, lukta skal forsvinne iløpet av noen minutter. Om den fortsatt lukter etter la oss si 6 minutter, ville jeg ikke brukt kyllingen. Anonymous poster hash: a8288...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå