Gå til innhold

Hele huset utvendig er dekket av spindelvev og store edderkopper :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spyle ned hele huset, men er det noe vi kan gjøre for å forebygge at dette skjer igjen? Er jo så grusomt og heslig! Har helt angst for å gå ut døra og å sette opp til lufting

Anonymous poster hash: 98ebb...f90

Skrevet

Skal spyle ned hele huset, men er det noe vi kan gjøre for å forebygge at dette skjer igjen? Er jo så grusomt og heslig! Har helt angst for å gå ut døra og å sette opp til luftingAnonymous poster hash: 98ebb...f90

Bruk permetrin. Jeg gjorde det i år, det ble betydelig mindre men det kommer noen i ny og ne. Er liksom avhengig av å spraye hele tiden.

Og får jo sjokk hver gang jeg åpner døren, uansett..og lufter aldri :( kjedelig!

Anonymous poster hash: 6ec90...387

Skrevet

Hva er permetrin?

Anonymous poster hash: 32114...841

Skrevet

Hva er permetrin?

Anonymous poster hash: 32114...841

Det er et giftig stoff. Hvis f.eks. katter får det i seg kan de bli forgiftet. Ville heller beholdt noen uskyldige edderkopper enn å drive å spraye rundt meg med miljøskadelige stoffer pga. enhver liten bagatell.

Anonymous poster hash: 19742...bb4

Skrevet

Permetrin ekstra! Du får det i hageforretninger og jernvareforretninger, pluss noen velassorterte butikker.

Den tar livet av edderkoppen ganske umiddelbart, pluss at den har preventiv effekt, så edderkoppene unngår steder som er behandlet. Spray alle vinduskarmer, dørkarmer, lister og mørke kroker, så slipper du en eneste edderkopp.

Men husk at det må være permetrin EKSTRA. Permetrin super o.l har dårlig effekt, pluss at det stinker kjemikalie!

Skrevet

Hva er permetrin?Anonymous poster hash: 32114...841

Det er et giftig stoff. Hvis f.eks. katter får det i seg kan de bli forgiftet. Ville heller beholdt noen uskyldige edderkopper enn å drive å spraye rundt meg med miljøskadelige stoffer pga. enhver liten bagatell. Anonymous poster hash: 19742...bb4

Jeg har hund, og den lever enda.

Skrevet

Spyl ned og spray med Permetrin.

Alle edderkopphateres våte drøm. ;)

Permetrin er en spray som dreper de edderkoppene som allerede er der og som virker forebyggende på de som måtte tenke på å komme.

Sprayhinnen virker i ca 5 uker, alle edderkopper som spaserer over den dør.

Skrevet

Hva er permetrin?Anonymous poster hash: 32114...841

Det er et giftig stoff. Hvis f.eks. katter får det i seg kan de bli forgiftet. Ville heller beholdt noen uskyldige edderkopper enn å drive å spraye rundt meg med miljøskadelige stoffer pga. enhver liten bagatell. Anonymous poster hash: 19742...bb4
Jeg har hund, og den lever enda.

Koselig for deg. Kanskje ikke like koselig for mindre dyr, som småfuglene som spiser de døde edderkoppene dine.

Anonymous poster hash: 19742...bb4

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet inn i en sokkelleilighet, her er det også mye edderkopper og spindelvev på utsiden. Men jeg ser at de tar klipdyr, så fra å synes de er heslige, så takker jeg dem nå hver dag for at de holder leiligheten fri for de mye eklere klipdyrene :)

Synes uansett at det er bedre å koste bort spindelvev enn å spraye med giftstoffer!

Anonymous poster hash: 22fab...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...