Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere på McDonalds, Burger King, Max, Dollys og Peppes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-2 ganger i mnd. Det er når latskap tar meg :)

Skrevet

Burger King: Aldri

peppes: Liker ikke den pizzaen

Mc Donalds: Verken jeg eller sønnen min er så veldig glad i maten derfra så spiser der maks 2 ganger i året.

Bensinstasjoner spiser jeg kun mat fra når vi er på bilferie.

Dolly spiser jeg kanskje 5 ganger i året.

Italiensk pizza derimot spiser jeg nok hvertfall 2 ganger i månenden ettersom de kjører ut pizza :P

Anonymous poster hash: eb769...359
Skrevet

Max, Dolly's og Peppes finnes ikke her.

Fikk salmonella på Burger King for 15 år siden og har ikke spist der siden.

McDonalds spiser vi som regel ikke så ofte, kanskje 5 ganger I året.

Men nå de siste 3 ukene har vi spist der ca 7-8 ganger. Har ikke hatt tilgang til kjøkken eller kjøleskap så å lage mat hjemme gikk ikke. McDonalds ble da en enkel og billig løsning.

Vi spiser ute ganske ofte men da på restauranter og ikke fast food steder.

Skrevet

Tja. Vil si 5-6 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: abd24...db4

Skrevet

Av de du nevner spiser vi kun på Dollys. De italienske pizzaene der er gode. Men spiser ikke ofte der, kanskje 3-5 ganger i året.

Skrevet

Peppes har jo fått masse bra mat på menyen, mye sunt og likevel spennende mat. I tillegg til gode pizzaer. Jeg er der rundt 6-7 ganger i året, og da spiser jeg andre ting på menyen enn pizza, også bestiller vi pizza fra dem kanskje 3-4 ganger i året.

På Burger King går vi kanskje en gang i måneden. På Dollys aldri (liker ikke pizzaene). McDonalds kanskje 1-2 ganger i året (liker ikke maten der).

På Egon kanskje 3-4 ganger i året. Fridays 6-7 ganger i året.

Anonymous poster hash: ef27b...aee

Skrevet

Burger King og McDonalds tror jeg vi har vært innom til sammen fem ganger de siste ti årene. Max, aldri. Dolly Dimples, aldri. Peppes, en sju-åtte ganger i året kanskje.

Nå skal det sies at McD, Burger King, Dolly og Max ikke finnes i umiddelbar nærhet. Vi må kjøre to, tre timer for å komme dit. Skal vi først kjøre så langt velger vi steder som har mat både vi og ungene liker.

Skrevet

Er 2-3 ganger i året på Peppes, ikke på de andre du nevner. Kjøper kun bensin og en sjelden gang en lyspære el lignende på bensinstasjon til tross for at vi bor 2 min å gå unna en Shell. Annen takeaway er kinamat eller pizza (ikke en kjede) og da ca en gang annenhver mnd.

Anonymous poster hash: bd91b...236

Skrevet

McD sjelden. Men fastfood generelt. 1-2 ganger i mnd :)

Skrevet

nesten aldri, kjøper mye heller thai eller kina mat. men var faktisk på BK i går, hadde kontroll på sykehuset pga lite foster aktivitet, når vi var ferdig der var kl 18, vi hadde ikke laget mat enda & kjører forbi både mcdonald & BK på veien hjem så da ble vi enige om å stoppe på bk. var veldig godt med kyllingburger & brus etter å ha ligget stille på en seng i flere timer :) 

Anonymous poster hash: 4c3c9...9b4
Skrevet

Trur ingen andre her på DIB spiser på slike forferdelige steder. Jeg og min familie derimot - 2 g/måned.

Anonymous poster hash: 752e1...1fb

Skrevet

Av de du nevner er det kun peppes vi spiser på. Da 1-2 ganger i året. Eller er på mcDonalds et par ganger på sommeren og kjøper smoothie. Den er god. :)

Anonymous poster hash: 1a223...e22

Skrevet

På MC Donald spiser vi kanskje 3 ganger i året. Pizzabakeren 2 ganger i året. Ellers kebab kanskje 5 ganger i året. Ellers litt sushi, indisk og kinesisk take away. Jeg liker overhodet ikke junk Food. Så jeg spiser ikke pizza, burger og sånn. Med mindre jeg lager min egen sunnere versjon. Men barna liker det, så de får iblant. Men de liker sushi og andre ting og.

Anonymous poster hash: b40b0...7e4
Skrevet

peppes og Mcdonalds kanskje 2 ganger i året, ikke glad i de andre

Skrevet

Vil tro vi er på McDonald i snitt 1 gang i måneden.

Anonymous poster hash: 2a85c...cef

Skrevet

Til vanlig kanskje 1 g i mnd tilsammen, men nå som jeg er gravid og har slitt med hyperemisis har det blitt så alt for ofte.. I snitt kanskje en gang i uka siden midten av mai. 😱 i en periode var pommes fritten hos McD og BK det eneste som holdt seg nede, og det var jo tross alt bedre enn ingen ting.. Pizza ble det også ofte da det var det energien strakk til. Nå som formen er bedre blir det lenger mellom igjen 😊 jeg håper og tror vi ikke blir like sløve på dette den dagen jeg blir gravid med nr 2...

Skrevet

Spiser ikke aldri på noen av de stedene .

Anonymous poster hash: 32af5...2ab

Skrevet

Spiser ikke aldri på noen av de stedene .

Ble en rar setning 🙈 spiser aldri på de stedene skulle det stå.

Skrevet (endret)

Kanskje opp til fem ganger i året. Det er gjerne når vi er på tur. Oftest blir det Bergbys da. Det er jo faktisk veldig godt iblant!

Ellers har mine barn aldri vært fan av verken kjøpepizza eller fast food steder. De begynner å like det litt nå, men spiser det bare når de "må".

Når vi har med ungeflokken til Oslo spiser vi på Egon eller fridays. Det er ålreite steder å spise med mange barn og en bra pris.

Endret av Mandala
Skrevet

1 gang i uka

Anonymous poster hash: c2b2d...1b6

Skrevet

Rart at det går så bra på hurtigmatrestaurantene, i følge dib er det jo nesten ingen som spiser der :Hehe: . Rart siden det er helt smekkfullt av barnefamilier de gangene jeg er der. 

Jeg liker maten på Mac donalds jeg. Så det blir min guilty pleasure. 

Vi kjøper noe derfra kanskje 1 - 2 ganger i måneden. Noen ganger meny, noen ganger kun is, milkshake eller smoothie. 

Anonymous poster hash: f6d65...0c1
Skrevet

Rart at det går så bra på hurtigmatrestaurantene, i følge dib er det jo nesten ingen som spiser der :Hehe: . Rart siden det er helt smekkfullt av barnefamilier de gangene jeg er der.  Jeg liker maten på Mac donalds jeg. Så det blir min guilty pleasure.  Vi kjøper noe derfra kanskje 1 - 2 ganger i måneden. Noen ganger meny, noen ganger kun is, milkshake eller smoothie.  Anonymous poster hash: f6d65...0c1

om mange som svarer bor som meg, med fire mil til nærmeste sjappe, er jo ikke det rart. Eneste resturanten som er nevnt i denne tråden er Egon, og der er det dyrt synes jeg. Så alt har sin forklaring.

Dessuten er vel hoveddelen av gjestene på fx mcdonalds ungdommer som ikke henger på dib?...

Anonymous poster hash: 2b852...ba8

Skrevet

Fireåringen har spist McDonalds 3-4 ganger, toåringen 2 ganger. Aldri spist på Burger King eller Peppes (har det ikke her) og eldsta har spist på Dolly en gang tror jeg Er ikke fordi jeg har noe videre imot maten (innimellom, absolutt ikke til hverdags!),men på mine "eldre dager" foretrekker jeg andre ting når vi først spiser ute. Og det skjer vel toppen en gang i mnd.

Anonymous poster hash: 7bcaf...f31

Skrevet

Når det gjelder burgersjappe foretrekker jeg Burger King av de to som er nevnt, men får jeg velge helt selv (når det gjelder burgere) velger jeg aller helst min manns hjemmelagede burgere eller en av de andre nye burgersjappene i Oslo (Buns Burger eller Illegal Burger feks). Spiser på Burger King ca 2-3 ganger i året vil jeg tro. Max er elendig, så det gidder jeg ikke. 

Vi spiser/bestiller stort sett aldri fra Dollys fordi jeg ikke er så glad i de pizzaene, men vi bestiller typ 1 gang i måneden fra Peppes vil jeg si. 

Ellers har vi, før vi flyttet, bestilt en del take away fra en indisk restaurant som var i nærheten av der vi bodde før. Nå har vi funnet et gatekjøkken i nærheten av der vi bor nå som lager de beste pommes fritene jeg har smakt på årevis, så det hender vi bestiller mat derfra innimellom. 

Anonymous poster hash: b5c6d...14e
Skrevet

Mc eller BK : kanskje hver 2 mnd ca.

Da om noen av oss er syk, mannen var på fest dagen før, eller guttungen ønsker seg veeeeeldig burger.

I ferier er det oftere junk.

Peppes 3-4 ganger i året kanskje?

Anonymous poster hash: 4209e...0ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...