Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere på McDonalds, Burger King, Max, Dollys og Peppes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i maten fra disse restaurantene så hos oss blir det kanskje 4-6 ganger i året. Derimot så kan vi spise hamburger fra Esso 1 gang i måneden...

Anonymous poster hash: aeb94...059

Gjest Antarctica
Skrevet

Aldri. Var på Dolly og ble skuffa for ca 8 år siden.Husker ikke sist jeg var på noen av de andre.

Skrevet

Burgere kjøper vi 1-2 ganger i året, da på sommerferie

Pizza fra peppes, pizzabakeren e.l kanskje 4-6 ganger i året.

Vi har ikke økonomisk mulighet noe oftere, billigere å lage maten selv.

Anonymous poster hash: ea59d...19a

Skrevet

2-4 ganger i året max.

Anonymous poster hash: 15a40...1cd
Skrevet

2-3 ganger i året!

Synes ikke at det er noen "høydare"

Anonymous poster hash: c7a42...589

Skrevet

1-2 ganger i mnd. Barna liker ikke maten på sånne steder, så de spiser før vi drar dit, så leker de på lekerommet mens vi spiser. :P (Vanligvis får de ikke "spesialforpleining" altså, men når de ikke vil ha pizza og burgere er jeg bare glad til.)

Anonymous poster hash: 3b576...98f
Skrevet

5-6 ganger i året kanskje. Ofte Pizzabakeren når vi skal ha lørdagsmat og har brukt hele dagen på å være ute i hagen. Da er det deilig å bare hente en ferdig pizza. Spiser da gjerne foran tv men familieunderholdning.

Anonymous poster hash: a0ff6...517
Skrevet

Vi er ofte ute og spiser, men de stedene du nevner har vi aldri vært på, kommer nok heller aldri til å dra dit.

Anonymous poster hash: 667f9...53a

Skrevet

Hver fredag bestiller vi pizza hjem fra Pizzabakeren,slapper av etter en travel uke og slipper tenke på å lage mat. Vi er ute og spiser 2-3 ganger i mnd,noen ganger blir det etter barnas ønske på pizza/burger restauranter.

Anonymous poster hash: 33fce...b38

Skrevet

1-2 ganger i året. Eldstemann elsker McDonald's, så vi går dit på bursdagen hans. Vi spiser ute 2-3 ganger i måneden, men da på andre steder.

Anonymous poster hash: 6fe8b...dbc

Skrevet

Prøver å holde det til et par ganger i måneden. Hender vi spiser på Egon også, men det blir sjelden mer enn en gang i måneden.

Skrevet

Aldri vært på Max eller Dollys.

McD eller BK kanskje en gang i året tilsammen.

Peppes enda skjeldnere. Bor langt unna nærmeste Peppes, men hadde ikke gjort noe forskjell om de var her i byen heller :)

Egon i Tyholttårnet kanskje en gang annenhvert år. Da for utsikten, ikke maten...det må sies.

Pizzabakeren slutta vi med etter å ha fått pizza med en stor lys hårdott knadd inn i bunnen for fire-fem år siden. Blææh!

BigBite her er det mange som sier ikke håndterer maten hygienisk nok, så dit drar jeg ikke.

Ønsker meg Taco-Bell. Med myke tacoskjell...

Skrevet

Ikke så ofte, men av og til.

Mac Donaldsmat liker ikke ungen, så der kjøper vi bare av og til is eller milkshake eller smoothie

Pizza har vi av og til. Burgere har vi av og til. Ikke noe fast mønster. Hvis vi er på farten og vi er sultne, stopper vi for å spise hvis vi ikke har med matpakke.

Anonymous poster hash: 8bfde...c35
Skrevet

Typisk at de som "aldri" er der svarer...

Anonymous poster hash: 6a118...d9d

Skrevet

Typisk at de som "aldri" er der svarer...

Anonymous poster hash: 6a118...d9d

Jeg sa 1-2 ganger i mnd. Er ikke det ganske ofte da? Regnet med å bli slaktet pga det jeg. :P

Anonymous poster hash: 3b576...98f

Skrevet

Kjøper pizza 6-8 gonger i året, kanskje?  Har ein MD drive-in i nærleiken, og det hender vi svingar innom for å kjøpe is.  Likar ikkje burgerane der, men hender ein sjelden gong at familie spør oss om å vere med, så kanskje vi et burger der ca ein gong i året?

Skrevet

Aldri!

Anonymous poster hash: e2af6...ebc

Skrevet

Peppes kanskje 1 gang i året. Dollys og max, aldri. BK og McD av og til. Kjøper gjerne noe på tur til hytta ol. Så i snitt kanskje 1 gang i mnd. Kan være hyppigere en periode, og så kan det gå lang tid i mellom.

Anonymous poster hash: 9e03d...85e

Skrevet

Typisk at de som "aldri" er der svarer...Anonymous poster hash: 6a118...d9d

skal vi lyve for å tilfredsstille deg, er det det du mener?

Anonymous poster hash: 2b852...ba8

Skrevet

Typisk at de som "aldri" er der svarer...Anonymous poster hash: 6a118...d9d

skal vi lyve for å tilfredsstille deg, er det det du mener? Anonymous poster hash: 2b852...ba8

Drit i ho!

Anonymous poster hash: e2af6...ebc

Skrevet

Var en eller to ganger på McDonalds for litt over to år siden. Før det tror jeg det var et par år siden jeg var en gang på BurgerKing.

Maten på disse stedene er krisemat for meg, bare hvis jeg absolutt må. Tåler maten der dårlig.

Anonymous poster hash: bb434...62b
Skrevet

Ca 3-4 ganger i året. Har cøliaki og er redd for å bli dårlig.

Anonymous poster hash: 55c38...efb

Skrevet

En gang i uken ;)

Anonymous poster hash: 7b388...190

Skrevet

Spiser ikke på Burger King eller McDonald's, det finnes ikke max her.

Vi spiser vel take away i snitt 1-2 gang i måneden, vanligvis pizza og da ofte fra Dolly Dimples. Har et par andre pizza steder i nærheten, en plass for kebab og en thai mat.

Burger lager vi hjemme.

Anonymous poster hash: ffe60...19d

Skrevet

Dolly bestiller vi fra kanskje en gang i mnd. Mc Donalds er vi på kanskje en gang i året (men det er mest fordi det er langt unna, og jeg synes det er sååå pinlig å bli sett der! Ellers liker jeg maten der veldig godt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...