21ogSnartMamma Skrevet 17. september 2015 #26 Del Skrevet 17. september 2015 Ok.Jeg har sendt om til FrkMic,så kanskje hun vil invitere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21ogSnartMamma Skrevet 18. september 2015 #27 Del Skrevet 18. september 2015 Virker ikke som om jeg kommer til å få noen invitasjon til denne gruppen.... Er det noen andre som kan invitere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfuglbarn Skrevet 20. september 2015 #28 Del Skrevet 20. september 2015 Send meg en pm med navnet ditt, så skal jeg legge deg til Kan hende jeg må sende en venneforespørsel først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påtidemedentil Skrevet 29. september 2015 #29 Del Skrevet 29. september 2015 Termin i slutten av april, vil gjerne være med ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipo92 Skrevet 14. oktober 2015 #30 Del Skrevet 14. oktober 2015 Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg det var så koselig nor vi var oss her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne1983 Skrevet 14. oktober 2015 #31 Del Skrevet 14. oktober 2015 Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg det var så koselig nor vi var oss her Helt enig... men alle er kanskje på face? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipo92 Skrevet 16. oktober 2015 #32 Del Skrevet 16. oktober 2015 Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg det var så koselig nor vi var oss her Helt enig... men alle er kanskje på face? Vi var en liten gruppe på face tidligere men så ble vi lagt inn men en annen april gruppe! Der det var mye kaos og ting ble ikke så hyggelig syns jeg. Syns det ble litt Mangen og forholde seg til. Eller kanskje det bare var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne1983 Skrevet 17. oktober 2015 #33 Del Skrevet 17. oktober 2015 Syns egentlig vi kunne vert den lille gruppa vi va jeg det var så koselig nor vi var oss herHelt enig... men alle er kanskje på face?Vi var en liten gruppe på face tidligere men så ble vi lagt inn men en annen april gruppe! Der det var mye kaos og ting ble ikke så hyggelig syns jeg. Syns det ble litt Mangen og forholde seg til. Eller kanskje det bare var meg. Hmm...jeg savner ihvertfall en gruppe her, hvor man får svar og deler erfaringer og råd med hverandre.. Har hyperemesis så har vel kanskje mer behov for det en andre. Har akkurat meldt meg inn I en hyperemesis gruppe på face. Der får jeg det jeg er ute etter. Folk er aktive og svarer og kommer med råd😊 passer meg ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøetlille Skrevet 19. oktober 2015 #34 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kan vi ikke bare opprette den gruppa igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09 <3 16 <3 Skrevet 17. januar 2016 #35 Del Skrevet 17. januar 2016 hei. jeg vil gjerne melde meg inn i fb gruppa noen som kan legge meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xtal Skrevet 23. januar 2016 #36 Del Skrevet 23. januar 2016 Den ene Facebookgruppen (den største av de to) er stengt for flere medlemmer. Men det ble dannet en ny pga noe krangel, kanskje de tar inn flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09 <3 16 <3 Skrevet 24. januar 2016 #37 Del Skrevet 24. januar 2016 Synes det er synd at ikke alle får være med i slike grupper.. 😕 menmen.. heldig for de som fikk være med da... skulle vært åpen for alle med termin i april.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xtal Skrevet 27. januar 2016 #38 Del Skrevet 27. januar 2016 Det er en som heter: Termin våren 2016 (mars, april, mai). Den tar visst inn folk, en stor gruppe på 600-700 stk. Helt grei men ikke like personlig som den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå