Gå til innhold

Er det lov med barnesete på elektrisk sykkel? det er jo hundremetervis med bakker til barnehagen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For på scooter er det vel ikke lov med barnesete? 

SUKK!!!! 

Hilsen ei som ikke har råd til bil... jobber redusert pga helse... AHHRRRRR!!!!!!

Anonymous poster hash: d69af...cf8

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har barnesete på elsykkelen min. Har hatt både Hamax da de var små og nå et BoBike som 2 klassingen sitter på.

Fungerer helt supert, og gjør en bil nr to overflødig.

Anonymous poster hash: 965fd...0c1

Skrevet

Fullt lov. Jeg har to barneseter på min, det er helt genialt.

Anonymous poster hash: c86e1...e0b
Skrevet

AH!! Nå ble jeg glad!!!! Trodde det bare var gamle kjærringer som hadde slike sykler ;) Men jeg MÅ ha, om det er lov til å ha barnesete på!!!! 

Må bare spare litt!!!! Noen spesielle anbefalinger? 

Skrevet

AH!! Nå ble jeg glad!!!! Trodde det bare var gamle kjærringer som hadde slike sykler ;) Men jeg MÅ ha, om det er lov til å ha barnesete på!!!!

Må bare spare litt!!!! Noen spesielle anbefalinger?

Hvis du skal bruke elsykkelen store deler av året, og barnet gjerne skal ha med seg sekk, skiftetøy +++, og du kanskje skal ha dine egne ting i en sekk på ryggen, så blir det gjerne tungvint med barnesete på sykkelen. Jeg ville gått for el-sykkel og sykkelhenger. Der sitter barna godt beskyttet mot vær og vind, og kan ha all bagasjen ved føttene. Bagasjen blir heller ikke våt! 😊

Anonymous poster hash: c0523...c42

Annonse

Skrevet

Ecoride ambassadør har jeg, og bruker den hver eneste dag med mindre det er is på bakken.

Har hatt den i over to år nå.

Ecoride.No

En relativt rimelig sykkel, og ble nylig kåret til beste kjøp av TV2 hjelper deg på grunn av hva man får for pengene.

Anonymous poster hash: 965fd...0c1

Skrevet

Såklart er det lov, det blir jo som en vanlig sykkel.

Anonymous poster hash: a3640...612

Skrevet

Jess! Har sykkelvogn og! Dette her blir knall!! Så bra - tusen takk for svar!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...