Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Forslag? Ønsker ikke Sofie eller Isabell/Isabel Evt et navn som kan tas foran et av disse navnene i stedetfor bak!Takk på forhånd! Anonymous poster hash: f910d...5ea
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Ella Tomine er en veldig fin kombinasjon Ingrid Amelia. Anonymous poster hash: 29649...8f3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Ella Amalie - da får du begge Anonymous poster hash: ed4bd...9ca
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Ella Lovise er min favoritt! Anonymous poster hash: 034d4...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Amelia er finest alene synes jeg. Ella..hmmm... Lilja ella, ulrikke ella, fiona ella, funker ikke ella best først? Det klinger bedre. Lettere å finne navn. Som ella martine, ella helene. Ella oline, ella josefine. Anonymous poster hash: 64c84...816
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Ella Lovise, Ella Therese, Bjørg Ella, Ella Veronika Lilly Amelia , Amelia Cesilie Anonymous poster hash: 18aa5...131
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Ville unngått mange vokaler etter hverandre. Hva med Ella Kristine Ella Margrete Ella Pernille Ella Petunia Ella Viviane Ella Bolette Ella Dorotea Ella Merete Ella Martine Ella Sidonie Amalie Nora Amalie Beate Amalie Reneé Amalie Serine Amalie Vera Amalie Monique Juliette Amalie Iris Amalie Mimmi Amalie Anonymous poster hash: 7ea23...fd6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Ser flere av dere skriver Amalie, men jeg lurer altså på til AmELIA Ellers ønsker jeg jo helst et navn ETTER ett av disse to navnene, men lurte på om det evt var noen man kunne ha før.Vi har ei jente fra før av med dobbeltnavn, og hele familien til samboeren har dobbeltnavn, derfor ønsker vi å ta dette videre igjen. Var ikke noen navn helt etter min smak her ser jeg, men var allikevel mange fine forslag:)Er glad i navn som Ella, Amelia, Vilje, Vilja, Vilde, Alva, Amalie, Emilie, Emelie osv! Ellers litt vanlige navn som Julie, Andrea, Vilde, Josefine, Pernille, Mina, Erika De fineste jeg så her må ha vært Ella Josefine, Ella Lovise eller evt Ella Amalie(noe som nok blir litt mye i fht min smak) Anonymous poster hash: f910d...5ea
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Ser flere av dere skriver Amalie, men jeg lurer altså på til AmELIA Ellers ønsker jeg jo helst et navn ETTER ett av disse to navnene, men lurte på om det evt var noen man kunne ha før. Vi har ei jente fra før av med dobbeltnavn, og hele familien til samboeren har dobbeltnavn, derfor ønsker vi å ta dette videre igjen. Var ikke noen navn helt etter min smak her ser jeg, men var allikevel mange fine forslag:) Er glad i navn som Ella, Amelia, Vilje, Vilja, Vilde, Alva, Amalie, Emilie, Emelie osv! Ellers litt vanlige navn som Julie, Andrea, Vilde, Josefine, Pernille, Mina, Erika De fineste jeg så her må ha vært Ella Josefine, Ella Lovise eller evt Ella Amalie(noe som nok blir litt mye i fht min smak) Anonymous poster hash: f910d...5ea Jeg så jeg hadde blingsa etter at den ble postet, beklager! Men smak på kombinasjonene likevel, bare bytt ut noen bokstaver 😜 Anonymous poster hash: 7ea23...fd6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Vilde Andrea? Anonymous poster hash: 7ea23...fd6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Amelia Susanne Anonymous poster hash: 353df...0bd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Ella Oline Anonymous poster hash: bcbae...2be
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Vilde heter allerede et nært familiemedlem, men Ella Oline var fint etter min smak Samboeren derimot er ikke helt begeistra for sånne "uvanlige" navn, dvs sånne navn der bare noen bokstaver er byttet ut(som feks Oline=Eline, Emrik=Henrik, Olea=guttenavn-Ole osv...) Men flere fine tips Anonymous poster hash: f910d...5ea
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Ella Martine Ella Noelia Ella Sophie Ella Vilhelmine Ella Louise Ella Therese Ella Mathilde Ella Sofia Ella Aurore/a Ella Kaspara Ella Victoria Ella Enea/Anea Ella Antonie Ella Johanna/e Ella Othilie Ella Hermine/ Helmine Ella Signora Vida Amelia Maya Amelia Sina Amelia Vilma Amelia Jenny Amelia Thale Amelia Nora Amelia Lea Amelia Josefine Amelia Lykke Amelia Mille/A Amelia Amelia Linn Amelia Sophie Amelia Constanse Anonymous poster hash: 9226d...45c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Vilde heter allerede et nært familiemedlem, men Ella Oline var fint etter min smak Samboeren derimot er ikke helt begeistra for sånne "uvanlige" navn, dvs sånne navn der bare noen bokstaver er byttet ut(som feks Oline=Eline, Emrik=Henrik, Olea=guttenavn-Ole osv...) Men flere fine tips Anonymous poster hash: f910d...5ea Hils han å si at Oline er et "traust norsk navn", i den forstand at det er brukt i mange mange år her i landet, min tipp oldemor het det, min mor heter det og min datter heter Ada Oline Anonymous poster hash: 18aa5...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå