Gå til innhold

Dobbeltnavn som passer til Amelia eller Ella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag? Ønsker ikke Sofie eller Isabell/Isabel :)  Evt et navn som kan tas foran et av disse navnene i stedetfor bak!

Takk på forhånd!

Anonymous poster hash: f910d...5ea
Skrevet

Ella Tomine er en veldig fin kombinasjon

Ingrid Amelia.

Anonymous poster hash: 29649...8f3

Skrevet

Ella Amalie - da får du begge :)

Anonymous poster hash: ed4bd...9ca
Skrevet

Lilly Amelia

Anna Ella

Skrevet

Ella Lovise er min favoritt!

Anonymous poster hash: 034d4...ef9

Skrevet

Amelia er finest alene synes jeg. Ella..hmmm... Lilja ella, ulrikke ella, fiona ella, funker ikke ella best først? Det klinger bedre. Lettere å finne navn. Som ella martine, ella helene. Ella oline, ella josefine.

Anonymous poster hash: 64c84...816

Skrevet

Ella Lovise, Ella Therese, Bjørg Ella, Ella Veronika

Lilly Amelia , Amelia Cesilie

Anonymous poster hash: 18aa5...131
Skrevet

Ville unngått mange vokaler etter hverandre. Hva med

Ella Kristine

Ella Margrete

Ella Pernille

Ella Petunia

Ella Viviane

Ella Bolette

Ella Dorotea

Ella Merete

Ella Martine

Ella Sidonie

Amalie Nora

Amalie Beate

Amalie Reneé

Amalie Serine

Amalie Vera

Amalie Monique

Juliette Amalie

Iris Amalie

Mimmi Amalie

Anonymous poster hash: 7ea23...fd6

Skrevet

Ser flere av dere skriver Amalie, men jeg lurer altså på til AmELIA :Hehe:  Ellers ønsker jeg jo helst et navn ETTER ett av disse to navnene, men lurte på om det evt var noen man kunne ha før.
Vi har ei jente fra før av med dobbeltnavn, og hele familien til samboeren har dobbeltnavn, derfor ønsker vi å ta dette videre igjen. Var ikke noen navn helt etter min smak her ser jeg, men var allikevel mange fine forslag:)
Er glad i navn som Ella, Amelia, Vilje, Vilja, Vilde, Alva, Amalie, Emilie, Emelie osv! Ellers litt vanlige navn som Julie, Andrea, Vilde, Josefine, Pernille, Mina, Erika :D

De fineste jeg så her må ha vært Ella Josefine, Ella Lovise eller evt Ella Amalie(noe som nok blir litt mye i fht min smak) :)

Skrevet

Ser flere av dere skriver Amalie, men jeg lurer altså på til AmELIA :Hehe: Ellers ønsker jeg jo helst et navn ETTER ett av disse to navnene, men lurte på om det evt var noen man kunne ha før.

Vi har ei jente fra før av med dobbeltnavn, og hele familien til samboeren har dobbeltnavn, derfor ønsker vi å ta dette videre igjen. Var ikke noen navn helt etter min smak her ser jeg, men var allikevel mange fine forslag:)

Er glad i navn som Ella, Amelia, Vilje, Vilja, Vilde, Alva, Amalie, Emilie, Emelie osv! Ellers litt vanlige navn som Julie, Andrea, Vilde, Josefine, Pernille, Mina, Erika :D

De fineste jeg så her må ha vært Ella Josefine, Ella Lovise eller evt Ella Amalie(noe som nok blir litt mye i fht min smak) :)

Jeg så jeg hadde blingsa etter at den ble postet, beklager! Men smak på kombinasjonene likevel, bare bytt ut noen bokstaver 😜

Skrevet

Vilde Andrea?

Skrevet

Amelia Susanne

Anonymous poster hash: 353df...0bd

Skrevet

Ella Oline

Anonymous poster hash: bcbae...2be

Skrevet

Vilde heter allerede et nært familiemedlem, men Ella Oline var fint etter min smak :D Samboeren derimot er ikke helt begeistra for sånne "uvanlige" navn, dvs sånne navn der bare noen bokstaver er byttet ut(som feks Oline=Eline, Emrik=Henrik, Olea=guttenavn-Ole osv...)

Men flere fine tips :D

Skrevet

Ella Martine

Ella Noelia

Ella Sophie

Ella Vilhelmine

Ella Louise

Ella Therese

Ella Mathilde

Ella Sofia

Ella Aurore/a

Ella Kaspara

Ella Victoria

Ella Enea/Anea

Ella Antonie

Ella Johanna/e

Ella Othilie

Ella Hermine/ Helmine

Ella Signora

Vida Amelia

Maya Amelia

Sina Amelia

Vilma Amelia

Jenny Amelia

Thale Amelia

Nora Amelia

Lea Amelia

Josefine Amelia

Lykke Amelia

Mille/A Amelia

Amelia Linn

Amelia Sophie

Amelia Constanse

Anonymous poster hash: 9226d...45c

Skrevet

Vilde heter allerede et nært familiemedlem, men Ella Oline var fint etter min smak :D Samboeren derimot er ikke helt begeistra for sånne "uvanlige" navn, dvs sånne navn der bare noen bokstaver er byttet ut(som feks Oline=Eline, Emrik=Henrik, Olea=guttenavn-Ole osv...)

Men flere fine tips :D

Hils han å si at Oline er et "traust norsk navn", i den forstand at det er brukt i mange mange år her i landet, min tipp oldemor het det, min mor heter det og min datter heter Ada Oline :P

Anonymous poster hash: 18aa5...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...