Gå til innhold

Oppdaget at mannen har en "løsvagina" som han har holdt skjult for meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager skal jeg tolke det? Og skal jeg si noe?

Anonymous poster hash: 718b3...db0

Og så..? 80% av alle norske kvinner eier et leketøy, kanskje har du også en leke i skuffen?

Anonymous poster hash: 0ac96...5b8

Hadde ikke likt det, spesielt om den ser ut som en ekte en, eller ser ut som en annen kvinnes kjønnsorgan.

En annen kvinnes? Det ser vel gjerne ut som en hvilken som helst kvinnes vagina, ikke en spesifikk, konkret persons?

Anonymous poster hash: 048b1...eb0

Jeg har to dildoer og en vibrator, som jeg faktisk bruker istedet for sex. Mannen her har lyst en gang i året, og jeg må da klare meg jeg også, hadde ikke brydd meg om hva han måtte mene. Han får slutte å avvise meg hele tiden før han kan uttale seg om slikt. Hvor ofte har du lyst på sex, HI?

Anonymous poster hash: 35dea...f94

Annonse

Hahaha, nå måtte jeg le :) Det er liksom heeeelt greit at vi kvinnfolk har både en og fem dildoer som kan se ut som både en negertiss og rosa tissemenn osv...Jeg synes det er rett og riktig at menn også skal kunne ha leketøy. Det er vel bedre enn en elskerinne?

Anonymous poster hash: 88816...2df

Hahaha, nå måtte jeg le :) Det er liksom heeeelt greit at vi kvinnfolk har både en og fem dildoer som kan se ut som både en negertiss og rosa tissemenn osv...Jeg synes det er rett og riktig at menn også skal kunne ha leketøy. Det er vel bedre enn en elskerinne?

Anonymous poster hash: 88816...2df

Selv om jeg er helt uenig i sammenligningen "bedre enn elskerinne" - altså, ingen verdige gode menn skaffer seg elskerinner kun fordi kona ikke har like ofte lyst som han selv. Så mener jeg at likt skal være likt - vi kvinner skal kunne ha vibrator, dildoer og andre leketøy, mens mannfolk må få lov til å ha løsvagina. Hva er forskjell mellom det og runking egentlig? Begge deler har noe med fantasi og selvtilfredsstillelse å gjøre - man fantaserer om at man har sex med en dame både når man runker og har seg med løsvagina. Eller mener HI at mannen hennes tenner på plasten som han puler? :D

Jeg hadde aldri villet ha en naturtro dildo, det synes både jeg og mannen blir litt ekkelt.

Hva dere synes har da vel ingenting med saken å gjøre? Her bommer du litt, Bomsi.

Anonymous poster hash: f5b28...729

Annonse

Sært at han har holdt den skjult for deg. Har han ikke tillit nok til deg til å fortelle deg om den? Helt merkelig i mine øyne.

Men det er det eneste jeg reagerer på her.

Anonymous poster hash: ed331...e14

Sært at han har holdt den skjult for deg. Har han ikke tillit nok til deg til å fortelle deg om den? Helt merkelig i mine øyne.

Bruker du å fortelle din mann om detaljer fra onaneringa altså? Det gjør ikke jeg... Har ingenting med tillit å gjøre, men at enkelte ting er privat, som for eksempel sexliv med seg selv.

Bruker du å fortelle din mann om detaljer fra onaneringa altså? Det gjør ikke jeg... Har ingenting med tillit å gjøre, men at enkelte ting er privat, som for eksempel sexliv med seg selv.

Min mann vet ikke alt om hva jeg gjør med meg selv, men han er opplyst om leketøy han ikke har del i. Det har vært helt naturlig å si at "i dag kjøpte jeg det og det". Vi har felles økonomi, så han ville uansett oppdaget at penger var borte, evnt kunne han også sett hvor pengene var betalt inn (f.eks kondomeriet). Han kunne også snublet over leketøyet, slik hi gjorde, og det ville jeg ikke likt. Jeg ville heller ikke likt å holde det skjult, da ville jeg hele tiden vært redd for at han skulle funnet det. Hemmeligheter hører ikke hjemme i et forhold, synes jeg.

Hvordan i alle dager skal jeg tolke det? Og skal jeg si noe?Anonymous poster hash: 718b3...db0

Og så..? 80% av alle norske kvinner eier et leketøy, kanskje har du også en leke i skuffen? Anonymous poster hash: 0ac96...5b8

80%! Herregud jeg er virkelig mer kjedelig enn jeg trodde.. Men til spørsmålet: jeg tror ikke jeg hadde gjort noe med det. Hadde nok syns det var litt rart og litt harry, men jeg har mye rart for meg jeg også. Til og med jeg syns det er innafor å ha sex med seg selv i et forhold :D.

Anonymous poster hash: 4570b...2d4

Gjest Antarctica

Hvordan i alle dager skal jeg tolke det? Og skal jeg si noe?Anonymous poster hash: 718b3...db0

Og så..? 80% av alle norske kvinner eier et leketøy, kanskje har du også en leke i skuffen? Anonymous poster hash: 0ac96...5b8
80%! Herregud jeg er virkelig mer kjedelig enn jeg trodde.. Men til spørsmålet: jeg tror ikke jeg hadde gjort noe med det. Hadde nok syns det var litt rart og litt harry, men jeg har mye rart for meg jeg også. Til og med jeg syns det er innafor å ha sex med seg selv i et forhold :D.

Anonymous poster hash: 4570b...2d4

Utro med høyrehånda versus utro med Sjømannens Brud. Hmm, hva er verst, tro?

Det kan for noen ha litt å si hvilket leketøy det er snakk om ja, er det bare noe plastikk som ser ut som plastikk eller er det en avstøpning av en annen kvinnes vagina?

Avstøpning av en annen kvinnes vagina?? Er du seriøs?? Tror du det er en spesifikk dame som er avstøpt??

Du virker helt fjern.

Og om jeg tilfredsstiller meg med fingrene eller med en dildo har mannen absolutt ingenting med.

Anonymous poster hash: cd128...54e

Alle har sine grenser. Om det ikke er greit for hi så forstår jeg det godt. Jeg ville ikke brukt vibrator der jeg omtrent følte det var som å se en annen manns... ja. Hadde følt det som spesielt. Vi er forskjellige. Hadde ikke godtatt at mannen min hadde en "avstøpning" av en annen dame heller. Æsj!

Anonymous poster hash: 747db...478

Kanskje alle par bør lage en liste over akseptable måter å tilfredsstille seg selv? Samt hva man har lov/ikke lov å tenke på mens man gjør det. Feks at det er lov å tenke på hva man skal ha til middag neste dag, men ikke på naboens vagina (eller plastvaginaer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...