Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #1 Skrevet 16. august 2015 Vi skal ha nye baderomsmøbler, og hadde egentlig bestemt oss for IKEA. Nå kan ikke de tilby montering for øyeblikket, så da har vi tittet litt på Kvik. Har noen erfaring med disse? Ser det er litt delte erfaringer rundt omkring. Hva slags leverandør har dere, og er dere fornøyde? Vi vil ikke bruke forferdelig mye penger, men vil jo gjerne ha noe som varer. Vi er ikke særlig handy, så trenger noen som kan montere for oss. Anonymous poster hash: 2ee16...8a0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #2 Skrevet 16. august 2015 Dytter denne. Anonymous poster hash: 2ee16...8a0
prekæs Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Har Ikea, men ikke servant og kraner derfra. Å skru sammen to servantskap og overskap er fort gjort og rørlegger monterte skapene samtidig med at han koblet til servant og kraner. Tipper du kommer rimeligere ut ved å velge Ikea og da får du jo det du liker best:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Har Ikea, men ikke servant og kraner derfra. Å skru sammen to servantskap og overskap er fort gjort og rørlegger monterte skapene samtidig med at han koblet til servant og kraner. Tipper du kommer rimeligere ut ved å velge Ikea og da får du jo det du liker best:) Selve monteringen er ikke et problem, men jeg leser at veldig mange rørleggere nekter å koble til IKEA. De kan ikke si når de eventuelt får til en ny avtale, så det er litt kjedelig å vente så lenge. Men takk for svar! Anonymous poster hash: 2ee16...8a0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Vi har IKEA, skrudde skapene selv og rørlegger monterte de. De hadde mye fint på megaflis også som kommer ferdig sammensatt! Anonymous poster hash: 225c8...555
prekæs Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Har Ikea, men ikke servant og kraner derfra. Å skru sammen to servantskap og overskap er fort gjort og rørlegger monterte skapene samtidig med at han koblet til servant og kraner. Tipper du kommer rimeligere ut ved å velge Ikea og da får du jo det du liker best:) Selve monteringen er ikke et problem, men jeg leser at veldig mange rørleggere nekter å koble til IKEA. De kan ikke si når de eventuelt får til en ny avtale, så det er litt kjedelig å vente så lenge. Men takk for svar! Anonymous poster hash: 2ee16...8a0 I mitt tilfelle var det ikke noe problem. De kan jo ikke dytte på deg en innredning du egentlig ikke vil ha, bare fordi de ikke liker Ikea. Tror mange har dårlig erfaring med kraner og rørdeler fra Ikea og ser derfor helst at de kan koble til ting de kan gå god for kvalitetsmessig, pga garanti og slikt på det de leverer fra seg. Ikeaskapene mener jeg er av god kvalitet, virker solide, er pene og forseggjorte inni skuffer og skap. I tillegg er de veldig enkle å montere sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Har Ikea, men ikke servant og kraner derfra. Å skru sammen to servantskap og overskap er fort gjort og rørlegger monterte skapene samtidig med at han koblet til servant og kraner. Tipper du kommer rimeligere ut ved å velge Ikea og da får du jo det du liker best:) Selve monteringen er ikke et problem, men jeg leser at veldig mange rørleggere nekter å koble til IKEA. De kan ikke si når de eventuelt får til en ny avtale, så det er litt kjedelig å vente så lenge. Men takk for svar! Anonymous poster hash: 2ee16...8a0 I mitt tilfelle var det ikke noe problem. De kan jo ikke dytte på deg en innredning du egentlig ikke vil ha, bare fordi de ikke liker Ikea. Tror mange har dårlig erfaring med kraner og rørdeler fra Ikea og ser derfor helst at de kan koble til ting de kan gå god for kvalitetsmessig, pga garanti og slikt på det de leverer fra seg. Ikeaskapene mener jeg er av god kvalitet, virker solide, er pene og forseggjorte inni skuffer og skap. I tillegg er de veldig enkle å montere sammen. Ok, så man kan kjøpe IKEAskap, men kran og vannlås fra f.eks Comfort og få dem til å koble til alt og henge skapene opp på veggen? Hva med selve servanten, kan den være fra IKEA? Passer andre kraner til servanten da? HI. Anonymous poster hash: 2ee16...8a0
prekæs Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Har Ikea, men ikke servant og kraner derfra. Å skru sammen to servantskap og overskap er fort gjort og rørlegger monterte skapene samtidig med at han koblet til servant og kraner. Tipper du kommer rimeligere ut ved å velge Ikea og da får du jo det du liker best:) Selve monteringen er ikke et problem, men jeg leser at veldig mange rørleggere nekter å koble til IKEA. De kan ikke si når de eventuelt får til en ny avtale, så det er litt kjedelig å vente så lenge. Men takk for svar! Anonymous poster hash: 2ee16...8a0 I mitt tilfelle var det ikke noe problem. De kan jo ikke dytte på deg en innredning du egentlig ikke vil ha, bare fordi de ikke liker Ikea. Tror mange har dårlig erfaring med kraner og rørdeler fra Ikea og ser derfor helst at de kan koble til ting de kan gå god for kvalitetsmessig, pga garanti og slikt på det de leverer fra seg. Ikeaskapene mener jeg er av god kvalitet, virker solide, er pene og forseggjorte inni skuffer og skap. I tillegg er de veldig enkle å montere sammen. Ok, så man kan kjøpe IKEAskap, men kran og vannlås fra f.eks Comfort og få dem til å koble til alt og henge skapene opp på veggen? Hva med selve servanten, kan den være fra IKEA? Passer andre kraner til servanten da? HI. Anonymous poster hash: 2ee16...8a0 Jeg har servant av annet merke, men snakk med rørlegger og fortell hva du ønsker. Var som sagt ikke problem her. Tror uansett at kraner av annet merke passer i Ikeaservant.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Vi har akkurat montert to baderomsinnredninger fra ikea, rørlegger ville ikke gå god for kraner etc derfra, så det kjøpte vi gjennom dem, gikk helt greit. alt passet, også servanten. Anonymous poster hash: 5a9df...62d
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Ikke bruk kvik! Elendig service og dårlig arbeid ! Anonymous poster hash: 6b289...c75
Anonym bruker Skrevet 16. august 2015 #11 Skrevet 16. august 2015 Vi har akkurat montert to baderomsinnredninger fra ikea, rørlegger ville ikke gå god for kraner etc derfra, så det kjøpte vi gjennom dem, gikk helt greit. alt passet, også servanten. Anonymous poster hash: 5a9df...62d Så godt å høre! Da skal jeg kontakte en rørlegger og høre! Kjøpte dere servant fra Ikea eller rørleggeren? Anonymous poster hash: 2ee16...8a0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #12 Skrevet 17. august 2015 Vi har akkurat montert to baderomsinnredninger fra ikea, rørlegger ville ikke gå god for kraner etc derfra, så det kjøpte vi gjennom dem, gikk helt greit. alt passet, også servanten.Anonymous poster hash: 5a9df...62d Derfor de ikke "går god" for det. De tjener nemlig bra på at folk kjøper gjennom dem i stedet. Ikea har alle godkjenningene som trengs og oppfyller altså alle krav. Slikt er strengt regulert i Norge. Anonymous poster hash: fcacc...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå