Gå til innhold

Utdanning som medisinsk sekretær eller saksbehandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til utdanningene hos Treider? Jeg blir antakelig arbeidsledig i løpet av året. Kommet neppe til å få sjanse til å få jobb i det jeg er utdannet i. Er 48 år og har lite lyst til å starte en lang utdannelse. Hos Treider har de to utdanninger som jeg godt kunne tenke meg. Det er enten medisinsk sekretær eller saksbehandler. Begge tas på ett år på heltid. Utdannelsene koster ca. 40 000 kroner. Er dette utdannelser som tas seriøst? Eller er det litt som å bli interiørarkitekt hos NKI? Ingen vil ansette deg, mens NKI har tjent grovt med penger. Noen som vet? Har tatt disse utdanningene? Takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: 098ed...821

Skrevet

Tror alderen jobber mer mot deg enn utdannelsen, desverre.

Tror nok saksbehandling er en bedre vei å gå, det å få jobb som medisinsk sekretær er vanskelig med mindre du bor i en stor by

Anonymous poster hash: a8441...1ec

Skrevet

Du har nok rett i det. Er klar over det med alderen! Plager meg ganske mye. Men nå har jo denne fantastiske Høyre- regjeringa sagt at vi skal jobbe mye lenger, og at alle har en plass i arbeidslivet, så jeg kan jo ikke gi helt opp. Men Erna er nok litt naiv. Arbeidsgiverne ansetter ikke folk oppe i åra eller med funksjonshemninger.

Skrevet

Hei! Jeg er helsesekretær med autorisasjon. Jobber på ullevål sykehus og her er vi mange helsesekretærer og medisinske sekretærer i alle aldre. Mange nye har kommet og mange er godt over 40 år :)

Anonymous poster hash: 286cf...e07

Skrevet

Takk! Det var oppmuntrende å høre. Er det en kjekk jobb? Høres veldig kjekk ut!

Skrevet

Du har nok rett i det. Er klar over det med alderen! Plager meg ganske mye. Men nå har jo denne fantastiske Høyre- regjeringa sagt at vi skal jobbe mye lenger, og at alle har en plass i arbeidslivet, så jeg kan jo ikke gi helt opp. Men Erna er nok litt naiv. Arbeidsgiverne ansetter ikke folk oppe i åra eller med funksjonshemninger.

Nei desverre. Synes det er utrolig synd selv! Man mister ikke arbeidskapasitet med årene, heller tvert imot syns jeg! Hos oss er det hvertfall de over 45-50 som jobber mest (som har store barn).

Men som sagt, i en storby vil det nok ikke være like vanskelig som på mindre steder med flere muligheter for jobb.

Mannen min får seg ikke jobb her vi bor da alle jobbene han søker på har et ungt miljø. Veldig synd

Anonymous poster hash: a8441...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...