Gå til innhold

Blir gal av symaskinen min, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser nesten ut som den syr to forskjellige sømmer samtidig.

Har du dekorsømmer på den? for syns den ene sømmen ser ut som en dekorsøm.

Har den alltid vært sånn eller noe som har skjedd etter en tid?

Anonymous poster hash: c260a...b41

Ah.. Du har digitalt panel for valg av søm? Hvis du får tastet inn et siffer for mye når du velger søm kommer du på pyntesømmer. Skru maskina av og på igjen, velg stofftype og søm på nytt, og ikke trykk mer enn en gang på sømknappen. Vet ikke akkurat hvordan maskina di er, men kan dette hjelpe?

Kan se ut som trådspenningen er problemet? Er det undertråden som kommer opp på fremsiden? Forsøk å stramme den. Ellers er det beste tipset å melde deg inn i gruppen Vi sygale på Facebook, der er det mange som kan MYE!

Anonymous poster hash: 539f1...b79

Annonse

Kan ikke noe om så avanserte symaskiner, men har du prøvd universaltrikset ved datafeil?, nemlig å skru av og trekke ut kontakten i 10-15 sekunder og så prøve på nytt? Anonymous poster hash: ed45d...566

Har prøvd det maaaaaaaange ganger. Har tilogmed latt den stå i skapet et par mnd. Nesten så den går ut av vinduet.

Ser nesten ut som den syr to forskjellige sømmer samtidig.Har du dekorsømmer på den? for syns den ene sømmen ser ut som en dekorsøm. Har den alltid vært sånn eller noe som har skjedd etter en tid? Anonymous poster hash: c260a...b41

Har dekorsøm, skjedde etter at jeg hadde brukt dekorsøm. Virker som den har hendt seg opp. Finnes det noen reset knapp?

Ah.. Du har digitalt panel for valg av søm? Hvis du får tastet inn et siffer for mye når du velger søm kommer du på pyntesømmer. Skru maskina av og på igjen, velg stofftype og søm på nytt, og ikke trykk mer enn en gang på sømknappen. Vet ikke akkurat hvordan maskina di er, men kan dette hjelpe?

Har masse pyntesømmer. Dette skjedde etter at jeg hadde brukt pyntesømmer. Virker som den ikke vil tilbake til vanlig modus.

Kan se ut som trådspenningen er problemet? Er det undertråden som kommer opp på fremsiden? Forsøk å stramme den. Ellers er det beste tipset å melde deg inn i gruppen Vi sygale på Facebook, der er det mange som kan MYE! Anonymous poster hash: 539f1...b79 [/quote

Prøver igjen og søker opp på Facebook.

Jeg tipper også at trådspenningen er helt ute å kjøre. Det ser ut som om det er den sømmen du har men at overtråden din er alt for stram. Undertråden skal du (trolig) aldri stramme selv(med mindre du VIRKELIG vet hva du gjør) Finn frem manualen til maskinen og prøv. Sjekk også at du har riktig nål og riktig tråd til stoffet du bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...