Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en times fly tur til Trondheim. Har første UL sprøyte dag 10 som er fredag 18 September. Har tidligere hatt 13 og 14 sprøytedager før jeg har vært klar. Hvor mange overnattinger skal jeg belage meg på? Blir det en dagstur første UL på fredagen eller vil de har meg der frem til innsett da tro? Noen her som kan fortelle om hvordan dere har gjort det?  :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144231092-lang-reise-vei-og-stolavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke et lokalt sykehus du kan ta første UL på? Jeg tok første UL på St. Olavs en gang legen på det lokale sykehuset mitt ikke var tilgjengelig, og da fløy jeg opp til St. Olavs for å ta UL og fløy ned igjen på samme dag. Hadde tatt utgangspunkt i dagstur for første UL, siden det uansett blir noen dager mellom første UL og uttak.

Anonymous poster hash: 218fb...820

Har du ikke et lokalt sykehus du kan ta første UL på? Jeg tok første UL på St. Olavs en gang legen på det lokale sykehuset mitt ikke var tilgjengelig, og da fløy jeg opp til St. Olavs for å ta UL og fløy ned igjen på samme dag. Hadde tatt utgangspunkt i dagstur for første UL, siden det uansett blir noen dager mellom første UL og uttak.

Jeg spurte de på St.Olavs om jeg kunne ta UL et annet sed, men det fikk jeg ikke. Alle UL skulle taes hos de sa de. :)

Jeg spurte de på St.Olavs om jeg kunne ta UL et annet sed, men det fikk jeg ikke. Alle UL skulle taes hos de sa de. :)

Ok, spørs om de har begynt med nye rutiner da. Er et par år siden jeg var på St. Olavs sist... Jeg tok alltid UL på sykehuset i Ålesund. Siden du har UL på en fredag så ville jeg tatt en dagstur. De har vel ikke uttak i helgen uansett. Og heller fly opp igjen over helgen til ny UL eller evt. uttak. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...