Gå til innhold

Cornelia eller Noelia?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heller nok litt mot det jeg også.. Hun skal ha Sofie som mellomnavn (jada, vet det er oppbrukt som navn nummer 2, men det er oppkalling) og føler Cornelia Sofie klinger bedre enn Noelia Sofie. Tusen takk for svar, tar gjerne i mot flere synspunkter! :)

Anonymous poster hash: 25256...4d8

Er jo ikke alle som overanalyserer alt like mye som meg men, siden Sofie er et mykt og søtt navn så blir det mindre søtt med Kornelia enn med Cornelia Sofie. Jeg liker begge skrivemåtene, men det er kanskje noe å tenke på.

Liker dere evt. det søte så er jo kanskje også Cornelia Sophie et alterantiv. Fint blir det uansett :)

Anonymous poster hash: 008d7...bd4

Annonse

Åh, vanskelig! To av de fineste navnene jeg vet! Synes begge passer veldig fint med Sofie. Kan hende Cornelia Sofie klinger aller best, men begge er så fine uansett, at jeg heller ville valgt det jeg likte best av de to i seg selv. Cornelia er vanligere og mer kjent (positivt eller negativt?), mens det kan hende noen ikke helt oppfatter Noelia første gangen. Samtidig må Cornelia ofte spesifiseres om skrives med C eller K, uansett hva man velger. Vet ikke om dette er ting dere bryr dere om. Ville kanskje valgt Noelia, men er jammen ikke sikker. Synes Cornelia er ekstra vakkert med c. To nydelige navn! :)

Anonymous poster hash: 3afc8...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...